المیادین: سفر پنس به فلسطین اشغالی هیچ دستاوردی نداشت

المیادین: سفر پنس به فلسطین اشغالی هیچ دستاوردی نداشت
سه شنبه 3 بهمن 1396 - 14:40

شبکه خبری المیادین با تاکید بر اینکه سفر مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا، به فلسطین اشغالی هیچ دستاوردی نداشت، سخنان وی را تکرار مواضع دونالد ترامپ درباره مسایل خاورمیانه عنوان کرد.

العالم ـ آمریکا

المیادین خاطرنشان کرد، سه هفته پیش 'جری ساینویلد' کمدین معروف به فلسطین اشغالی سفر کرد و برای رضایت صهیونیستها، یک برنامه تلویزیونی به نام 'هیچ خبر' اجرا نمود که در آن با اشغالگران ابراز همدردی کرده است.
این شبکه افزود: همین امر را می توان به سفر مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا و سخنرانی او در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نسبت داد. همه اعضای یهودی 'کنست' از سخنان معاون رییس جمهوری آمریکا اظهار رضایت کردند.
المیادین تاکید کرد که در واقع پنس چیز جدیدی نگفت و تنها مواضع ترامپ درباره 'قدس' و مسایل منطقه را تکرار کرد. 
این شبکه افزود: پنس در حقیقت مسئولیت مهمی ندارد. درست است که وی تاثیر زیادی بر موضعگیری ترامپ دارد، اما سفر رییس جمهوری آمریکا به سرزمینهای اشغالی بسیار مهم بود، ولی عزیمت پنس به قدس مانند موضع وی بی ارزش است.
بر اساس این گزارش، سخنرانی پنس در پارلمان رژیم صهیونیستی حامل پیام مهمی نبود و گویی وی برای صهیونیستها موعظه می کرد. 
المیادین با اشاره به سخنان پنس درباره افتتاح سفارت آمریکا در قدس در پایان سال آینده میلادی، نوشت: از چند روز قبل مشخص بود که معاون رییس جمهوری آمریکا این سخنان را خواهد گفت .
این شبکه همچنین به تظاهرات اعضای عرب پارلمان رژیم صهیونیستی علیه پنس اشاره کرد و آن را بی سابقه دانست.
شبکه خبری لبنانی اضافه کرد: تظاهرات نمایندگان عرب کنست علیه معاون رییس جمهوری آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت، اما شبکه خبری رژیم صهیونیستی به آن اهمیت زیادی ندادند.
به گزارش ایرنا، مایک پنس معاون رئیس‌ جمهوری آمریکا دوشنبه گذشته با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه صهیونیستی 'هاآرتص' گزارش داده که معاون دونالد ترامپ در دیدار با نتانیاهو ابراز امیدواری کرد که همه به عصر نوینی از تلاش‎ها برای دست‌یابی به صلح بین اسرائیل و فلسطین وارد شوند.
معاون رییس جمهوری آمریکا در سفر دوره ای خود به خاورمیانه از سرزمینهای اشغالی، اردن و مصر دیدار کرد.

پربیننده ترین خبرها