شاه اردن: ترجیح می‌دهم در روابط با اسرائیل نیمه پر لیوان را ببینم

شاه اردن: ترجیح می‌دهم در روابط با اسرائیل نیمه پر لیوان را ببینم
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 11:47

پادشاه اردن که این روزها با موج انتقادات در داخل کشورش به دلیل پذیرش عذرخواهی رژیم صهیونیستی در پی قتل سه شهروند اردنی مواجه است، گفت: «ترجیح می‌دهم در روابط با اسرائیل نیمه پر لیوان را ببینم».

العالم- اردن 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش دادند که «عبدالله دوم» در حاشیه اجلاس اقتصادی داووس گفت: «در روابط با اسرائیل ترجیح می‌دهم نیمه پر لیوان را ببینم و خوش‌بین باشم».

روزنامه القدس‌العربی در سایت خود به نقل از عبدالله دوم نوشت: «حتی پس از بحران سفارت اسرائیل در امان و موضع آمریکا درباره به رسمیت شناخته شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل باز هم می‌توان قدم‌هایی در راه رسیدن به راه‌حل سیاسی برداشت به شرط آنکه طرف‌های ذینفع تمایل به آن داشته باشند».

دولت اردن اخیرا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به طور رسمی از قتل دو شهروند اردنی توسط نگهبان سفارت این رژیم در امان و نیز قتل یک قاضی اردنی عذرخواهی کرده است.

در حالیکه برخی از کارشناسان و شخصیت‌های برجسته اردن این عذرخواهی رژیم صهیونیستی را بی‌ارزش دانسته و معتقدند که آشتی اردن و این رژیم تنها به نفع تل‌آویو است، برخی منابع اردنی و صهیونیستی گزارش می‌دهند که سفارت این رژیم بزودی در امان فعالیت خود را ازسر می‌گیرد.

پربیننده ترین خبرها