امیری در حاشیه جلسه هیأت دولت:

قول‌های رییس‌جمهور در انتخابات در قالب لایحه بودجه 97 اجرایی می‌شود

قول‌های رییس‌جمهور در انتخابات در قالب لایحه بودجه 97 اجرایی می‌شود
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 14:28

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با تاکید بر این که حفظ یکپارچگی لایحه بودجه برای دولت مهم است، گفت: برنامه و قول‌های رییس‌جمهوری در انتخابات در قالب لایحه بودجه سال1397 کل کشور اجرایی می‌شود.

العالم- ایران/ سیاسی 

 حسنعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس امروز پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که حفظ یکپارچگی لایحه بودجه برای دولت مهم است، گفت: برنامه و قول های رییس جمهوری در انتخابات در قالب لایحه بودجه سال1397 کل کشور اجرایی می شود.

وی ادامه داد: لایحه بودجه در کمیسیون های مختلف مجلس با حضور نمایندگان دولت مورد رسیدگی قرار گرفت که در نهایت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت و رییس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده دولت در این جلسات حضور یافت.

امیری گفت: آنچه که برای ما مهم است موضوع یکپارچگی لایحه بودجه است، لایحه بودجه مهم ترین سند یک سال آینده و برنامه های دولت در سال 97 است و رییس جمهوری در ایام انتخابات قول هایی به مردم دادند، از جمله ریشه کنی فقر مطلق و 9 برنامه دیگر مانند محیط و زیست و آب ولی مهم یکپارچگی لایحه بودجه است تا بتواند وعده های خود در انتخابات سال جاری را براساس لایحه بودجه اجرایی کند.

فارسی 

پربیننده ترین خبرها