پاسخ وزیر کشور به اظهارات نجفی در خصوص تخلفات مالی شهرداری قبلی

پاسخ وزیر کشور به اظهارات نجفی در خصوص تخلفات مالی شهرداری قبلی
چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 18:51

وزیر کشور گفت: هر کس به هر میزانی که تخلف کرده باشد باید اشد مجازات به او تعلق گیرد و این امر مستلزم کار حقوقی و قضایی است و بعد از پیگیری نیز باید اعلام شود.

العالم-ایران/سیاسی

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران در مورد گزارش ارائه شده توسط شهردار تهران در خصوص تخلفات شهرداری قبلی ضمن تاکید بر خبرنگاران که «حرف‌های من را دقیق پوشش دهید» اظهار کرد: این را کلی می‌گویم که شامل شهرداری هم می‌شود؛  من از رسانه‌ها گله‌مندم زیرا حرف‌های من را تقطیع می‌کنند لذا حرف‌ها تحریف می‌شود.

وی ادامه داد: در روزهای قبل در جلسه‌ای گفتم اگر فرزند هر کسی بخصوص مسئولان دچار خطا شد، قوه قضاییه برخورد کند اما بعد یکی از نشریات گفت که رحمانی گفته است که با بچه‌های مسئولان برخورد کنید، یعنی انگار همه مشکل دارند که این امر امانتداری نیست، یعنی شما باید دقیق باشید. من خودم 10 سال کار رسانه کرده‌ام.‌ حرف‌های من را بزنید برای اینکه فرهنگ‌سازی شود.

وزیر کشور ادامه داد: در مورد ادعایی که آقای نجفی کردند به خودشان عرض کردم که طرح این مسائل در فضای عمومی کشور از طرف هر کسی که خدشه به آبروی دیگران وارد کند و افکار عمومی را دچار تشویش و نگرانی کند و داوری‌های غلطی نیز ایجاد کند، گناه نابخشودنی است. هر کس که این کار را انجام دهد فرقی نمی‌کند،‌ این به معنای عدم برخورد با تخلف نیست.

وی افزود: هر کس به هر میزانی که تخلف کرده باشد باید در حد تخلف، اشد مجازات به او تعلق گیرد و این امر مستلزم کار حقوقی و قضایی است و بعد از پیگیری نیز باید اعلام شود، اما وقتی چنین مساله‌ای را بدون رسیدگی قضایی اعلام می‌کنید حتی در قالب گزارش نباید عمومی شود و هر کسی که فکر می‌کند کار خوبی است برای خودش انجام دهد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها