دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين:

قانون ، مجلس و دولت منتخب خواست بحرینی هاست

قانون ، مجلس و دولت منتخب خواست بحرینی هاست
دوشنبه 8 خرداد 1391 - 17:03

دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين گفت: مخالفان خواستار تدوين قانون اساسي و همه پرسي درباره آن ، تشکيل پارلمان مردمي و دولت منتخب هستند.

"فاضل عباس"روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم در منامه، گفت: علاوه بر اذعان كميته حقيقت ياب شريف بسيوني و همچنین گزارشات سازمان هاي حقوقي بين المللي بر نقض حقوق مردم بحرين، در نشست شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو هم بر این نقض ها تاکید شد.

دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين، خاطر نشان کرد: رژيم آل خليفه علناً حقوق مردم بي دفاع بحرين را نقض مي كند.

وی افزود نيروهاي اين رژيم از گازهاي سمي و گلوله جنگي علیه معترضان استفاده مي كنند و شهروندان معترض را از بالاي بام هاي منازل به پايين پرت می کنند كه اين امر به شهادت تعدادي زيادي از شهروندان بي گناه منجر شده است. 

عباس دولت بحرين را فاسد توصيف كرد و افزود : اقتصاد بحرين به علت سياست هاي نادرست دولت، فساد، دست اندازي افراد متنفذ به اراضي عمومي با مشكلات زيادي مواجه است، ميانگين بيكاري و فقر بالا است و دولت بايد جوابگوي اين فسادها و سرقت ها از اموال عمومی باشد. 

وی، تصریح کرد: دستگاه قضائي بحرين مستقل نيست و همين امر باعث فرار مجرمين از جمله شكنجه گران و قاتلين مردم و سارقين اموال عمومی از مجازات شده است.

فاضل عباس درباره گفتگوهای مطرح شده در بحرین،گفت: مخالفان با مذاكرات جدي كه طبق منشور منامه و طرح وليعهد برگزار شود و نتايج واقعي داشته باشد، موافق هستند؛ اما رژيم در این مساله جدي نيست و تنها تحت فشار خارجي دم از گفتگو می زند.

دبير كل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين، افزود: رژيمي كه براي الحاق بحرين به عربستان تلاش مي كند و سياست سركوب را در پيش گرفته است، هرگز بر سر ميز مذاكره نخواهد نشست. 

05/28-14:51

 

 

 



پربیننده ترین خبرها