جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش:

هر اتفاقی در تنگه هرمز پیامد جهانی دارد

هر اتفاقی در تنگه هرمز پیامد جهانی دارد
سه شنبه 9 خرداد 1391 - 16:47

جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اهميت بين المللي آبراه تنگه هرمز تأکيد کرد، هر اتفاقي در اين منطقه پيامدهايي جهاني خواهد داشت.

امير دريادار "غلامرضا خادم بيغم" شامگاه سه شنبه در مصاحبه با شبکه، با تأکید بر اهمیت راهبردی تنگه هرمز گفت: هر اتفاقی در تنگه هرمز می تواند پیامدهای جهانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اشراف بسیار خوبی بر تنگه هرمز دارد، خاطرنشان کرد: مرزهای گسترده دریایی ایران در خلیج فارس و دریای عمان ایجاب می کند که ما اشراف بسیار خوبی را بر تنگه هرمز داشته باشیم .. نیروی دریایی ایران هرگونه تحرکی را در این تنگه زیر نظر دارد.

رژیم صهیونیستی به دنبال ناامن کردن منطقه است

دریادار خادم بیغم در خصوص تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی گفت: تهدیدهای اسرائیل چیز تازه ای نیست؛ رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از شرایط بین المللی به دنبال آن است تا از طریق این بحث ها منطقه را نا امن کند.

جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به خاتمه تعمیرات و به آب اندازی زیردریایی فوق سنگین طارق گفت: تا پیش از این فناوری ساخت، تولید قطعات و تعمیر زیردریایی در انحصار چند کشور بود .. جمهوری اسلامی ایران پس از جنگ تحمیلی توانست به دستاوردهای بزرگی از جمله تولید، ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز و تعمیر تجهیزات و ابزار مورد نیاز نیروی دریایی دست یابد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها