عضو جريان صدر مالكي را تهديد كرد

عضو جريان صدر مالكي را تهديد كرد
چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 08:52

يكي از رهبران جريان صدر از دولت و نخست وزير عراق خواست، مطالبات مردم درباره ارائه اصلاحات و خدمات به شهروندان را برآورده كند در غير اين صورت جريان صدر به ديگر فراكسيون ها كه خواستار تغيير نخست وزير هستند، خواهد پيوست.

هادي المحمداوي روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: بحراني كه در حال حاضر دامنگير عراق شده است ، تازگي ندارد. جريان صدر پيش از اين بارها درباره اين مشكلات، اختلافات و ناكامي هاي دولت و همچنين مشكلات ميان فراكسيون هاي سياسي هشدار داده بود.

وي افزود: مقتدا صدر رهبر جريان صدر، چندي پيش با ارسال نامه اي به نخست وزير عراق از دولت خواسته بود بسته اي از اصلاحات و خدمات رساني ها را در دستور كار قرار دهد اما دولت توفيقي در عملي كردن اين اصلاحات نيافت هر چند برخي از اين اصلاحات با روندي بسيار كند عملي شد كه اين مساله به تظاهرات مردم در اعتراض به اين روند منجر شد.

المحمداوي تاكيد كرد: اگر اصلاحات صورت نگيرد، خدمات ملموس و واقعي به مردم انجام نشود، به حاشيه راندن ديگران ادامه يابد و از مشاركت همگاني در تصميم گيري ها جلوگيري شود ، جريان صدر همپاي ديگر فراكسيون ها ، تغيير نخست وزير را خواستار خواهد شد.

29-19:22

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها