جنگ رسانه‌های سعودی‌ و قطری‌ بالا گرفت!

جنگ رسانه‌های سعودی‌ و قطری‌ بالا گرفت!
شنبه 7 بهمن 1396 - 08:53

روزنامه الرای قطر از لغو بازی در زمین بی‌طرف سخن به میان آورد و تاکید کرد که برخلاف ادعای سعودی‌ها جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار نخواهد شد و رای گیری هم درباره لغو قانون رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا انجام نمی‌شود.

العالم _ عربستان سعودی

با وجود این که تنها سه هفته تا آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود را درباره میزبانی کشورها اعلام نکرده است. از یک طرف عربستان و امارات اصرار دارند که در ایران و قطر به میدان نمی‌روند و از طرف دیگر قطر و تا حدودی ایران هم اصرار دارند که تنها در خانه خود از تیم های اماراتی و عربستانی میزبانی می‌کنند.

روز گذشته (جمعه) روزنامه های عربستانی و اماراتی نوشتند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است که بعد از اعلام رای کمیته اجرایی نظر نهایی خود را درباره برگزاری بازی در زمین بی طرف و همچنین لغو قانون رفت و برگشت بازی‌ها و مشخص شدن تکلیف تیم برنده تنها در یک بازی اعلام کند.

روزنامه الرای قطر در گزارشی نوشت که قانون رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا با حضور اینفانتینو، رئیس فیفا به تصویب رسیده و به هیچ وجه لغو نخواهد شد تا فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم با همین قانون رفت و برگشت برگزار شود.

روزنامه الرای قطر در ادامه‌ نوشت که با وجود ادعای روزنامه‌های سعودی، جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و رای گیری آنها نیز انجام نخواهد شد و این جلسه قرار است که چند هفته دیگر برگزار شد.

این روزنامه قطری در ادامه‌ گزارش خود پیش‌بینی کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون برگزاری بازی‌ها در زمین بی طرف را لغو کرده و تیم های قطری در صورت میزبان بودن تنها در خانه خود به میدان خواهند رفت.

روزنامه الرای هم‌چنین نوشت که فدراسیون فوتبال کویت هیچ درخواستی را از سوی تیم های اماراتی و عربستانی برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده و این به خوبی نشان می‌دهد که سعودی‌ها به دنبال حاشیه سازی هستند و به نظر می‌رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به آنها تاکید کرده که قانون بازی در زمین بی‌طرف لغو شده است.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها