واکنش «قیس الخزعلی» به عملیات بالگردهای آمریکایی در «البغدادی»

واکنش «قیس الخزعلی» به عملیات بالگردهای آمریکایی در «البغدادی»
شنبه 7 بهمن 1396 - 12:57

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق، در پی حمله امروز بالگردهای آمریکایی به ناحیه‌ای در غرب «الرمادی»، بار دیگر حضور نظامی آمریکا در عراق با وجود شکست داعش را زیر سوال برد.

العالم _ عراق

 در پی عملیات امروز یک بالگرد آمریکایی در ناحیه «البغدادی» در غرب «الرمادی» و شهادت و زخمی شدن شماری از نیروهای پلیس و شهروندان عراقی در این منطقه، «قیس الخزعلی» دبیرکل حزب «عصائب اهل الحق» عراق واکنش نشان داد.

وی با اشاره شهادت 7 تن و زخمی شدن 11 نفر دیگر در این عملیات بالگرد آمریکایی، گفت که این حادثه در استان الانبار، سوالات مهمی را درباره دلیل حضور نظامی آمریکایی‌ها در عراق مطرح می‌سازد.

الخزعلی در صفحه‌اش در «توئیتر» نوشت: اقدام بالگردهای آمریکایی در بمباران ناحیه «البغدادی» و شهادت 7 تن و زخمی شدن 11 عراقی از جمله مدیر این ناحیه و رئیس پلیس آن و شماری از اعضای نیروهای امنیتی کشور، سوالات مهمی را درباره حضور نظامی آمریکا در عراق و نقشی که می‌خواهد در این کشور ایفا کند و نیز توجیهات مربوط به این حضور پس از پایان نظامی داعش به ذهن متبادر می‌سازد.

یک منبع آگاه امنیتی در استان «الانبار» عراق، شنبه (امروز) اعلام کرد که در حمله یک بالگرد آمریکایی به منطقه البغدادی در این استان، 7 تن شهید و 11 نفر زخمی شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها