مدیر مرکز اطلاع رسانی قاهره:

حمایت کامل آمریکا و اسرائیل از احمد شفیق

حمایت کامل آمریکا و اسرائیل از احمد شفیق
چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 13:30

العالم،قاهره ـ مدير مرکز اطلاع رساني قاهره تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي و آمريكا از احمد شفيق نامزد رژيم سابق در انتخابات رياست جمهوري به طور كامل حمايت مي كنند.

خانم "احسان يحيي"روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: يكي از روياهاي رژيم صهیونیستی و آمريكا این است كه شخصي مثل احمد شفیق كه دنباله رو سياستهاي رژيم مبارك باشد، بر سركار بيايد؛ بنا بر این  آمریکا و رِژیم صهیونیستی به صورت مادي و معنوي از احمد شفیق حمايت خواهند كرد.

مدیر مرکز اطلاع رسانی قاهره درباره مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري مصر كه قرار است 16 و 17 ژوئن آتي برگزار شود،گفت: سرلشكر احمد شفيق در روياهاي مردم جایی ندارد و گمان نمي كنم شخصي كه تظاهرات را محكوم مي كرد و مي گفت که ارتش را به خيابانها مي فرستم و آزادي بيان را محدود مي کرد، مستحق رياست جمهوري باشد.

احسان يحيي با اشاره به برخي تلاشهاي براي ايجاد وحشت در ميان مردم مصر از جريان اسلامي، گفت: ترس از جريان اسلامي بي دليل است؛ بويژه كه محمد مرسي گفته است كه يك شوراي رياستي و گروهي از كارشناسان در همه زمينه ها براي اداره كشور وجود خواهد داشت و حكومت ائتلافي تشكيل خواهد داد.

11:42 – 30/05

 

پربیننده ترین خبرها