فعال رسانه ای بحرینی:

غرب به وظایف خود در بحرین عمل کند

غرب به وظایف خود در بحرین عمل کند
چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 14:08

فعال رسانه اي بحريني ضمن درخواست از سازمان هاي حقوق بشر و شخصيت هاي سياسي براي نجات مردم اين کشور از غرب خواست به حمايت از رژيم بحرين پايان دهد و ضمن اجتناب از برخورد دوگانه به وظايف قانوني و انساني خود در قبال مردم بحرين عمل كنند.

"حسين يوسف" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: آزادي نبيل رجب فعال حقوق بشری بحرینی نتيجه فشارهاي مردمي و محكوميت اين رژيم از سوي شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد بود، اما رژيم آل خليفه همچنان به نقض حقوق بشر ادامه مي دهد.

فعال رسانه اي بحريني، گفت: ظلم و سركوب وحشينانه، قتل، بازداشت و شكنجه زنان، مردان و كودكان مظلوم بحريني به علت اين كه حقوق قانوني خود را مطالبه مي كنند بر جهانيان پوشيده نيست و با توجه به اين حقايق جامعه بين الملل بايد براي پايان دادن به نقض حقوق بشر و فشار بر رژيم بحريم وارد عمل شود.

وي افزود: هنوز زود است كه بگوييم رژيم بحرين با آزاد كردن يك فعال سياسی در اجراي اصلاحات جدي است، زيرا بحرين نيازمند تغييرات سياسي ريشه اي است.

يوسف در ادامه اظهار داشت: رژيم بحرين در اجراي اصلاحات بايد همواره اين امر را در نظر داشته باشد که موج تغيير جهان عرب را براي كنار گذاشتن حكام نامشروع در نورديده است و ملت هاي مظلوم عليه مستبدان و ديكتاتورها به پا خواسته اند و ملت بحرين در اين ميان مستتثني نيستند.

فعال رسانه اي بحريني، خاطرنشان كرد كه پافشاري رژيم بحرين بر ادامه شكنجه گسترده انسان هاي بي گناهي كه در تظاهرات مسالمت آميز شركت كرده اند و صدور احكام حبس طولاني مدت بر اساس اعترافات تحت شكنجه در دادگاه هاي نظامي و غير نظامي فاقد معيار هاي بين المللي محاكمه عادلانه، بيانگر آن است كه رژيم بحرين در اجراي اصلاحات و ايجاد تغيير در رفتارهاي خود جدي نيست.

30-14:45

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها