دبير كل جنبش آزادگان بحرين:

آغاز روابط آل خلیفه و اسرائیل از سال 2010

آغاز روابط آل خلیفه و اسرائیل از سال 2010
چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 16:06

العالم، لندن - دبير كل جنبش آزادگان بحرين، گفت که همكاري رژيم آل خليفه با رژيم صهيونيستي، موضوع تازه اي نيست و از سال 2010 آغاز شده است.

"سعيد الشهابي" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: تماس و ارتباط ميان آل خليفه و اسراييلي ها از سال 2010 و پيش از آغاز انقلاب بحرين آغاز شد؛ در آن زمان وليعهد بحرين با شيمون پرز رييس رژيم صهیونیستی در نيويورك و پادشاه بحرين نيز در دافوس با پرز ديدار کرد.

دبيركل جنبش آزادگان بحرين، افزود: برقراري رابطه با رژيمي اشغالگر كه سرزمين هاي اعراب و مسلمانان را به شكلي وقيحانه اشغال كرده و به تجاوزات خود ادامه مي دهد ننگي بر پيشاني رژيم آل خليفه است زيرا رژيم صهيونيستي در مدت 60سال گذشته دست از تجاوزات خود بر ضد امت اسلامی و عربي برنداشته است.

الشهابي تاكيد كرد: پس از آغاز انقلاب بحرين، رژيم آل خليفه به اين نتيجه رسيده كه اوضاع به ضرر اين رژيم پيش مي رود و تا پايان عمر اين رژيم چيزي نمانده است، به همين سبب بر اين باور است كه اگر از حمايت امنيتي و نظامي و سياسي اسراييل بهره مند شود، چيزي از دست نمي دهد به ويژه اینکه آمريكا بيش از پيش به حمايت از اين رژيم خواهد پرداخت.

چندی پیش دو تن از سفیران بحرینی در نشست موسوم به پارلمان یهودیان اروپایی در بروکسل شرکت کرده و از اسرائیل برای سرکوب مردم انقلابی بحرین درخواست کمک کردند.

30-11:53  

 

 



پربیننده ترین خبرها