با بارش برف؛ پیست اسکی توچال از فردا آغاز به کار می کند

با بارش برف؛ پیست اسکی توچال از فردا آغاز به کار می کند
يکشنبه 8 بهمن 1396 - 15:12

مدیرعامل توچال گفت: به دنبال بارش های گسترده برف، پیست اسکی توچال به شرایط ایده آل برای بازگشایی رسیده است و فردا رسما به روی علاقمندان ورزشهای زمستانی باز می شود.

العالم - گوناگون

پیست اسکی توچال از فردا آغاز به کار می کند محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل مجموعه توچال در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در حال حاضر ارتفاع برف در ایستگاه هفت توچال به بیش از 1 متر رسیده است که از دیروز توسط دستگاههای پیشرفته پیستکوب در حال آماده سازی هستیم و این کار تا پایان امروز به پایان می رسد.

وی تاکید کرد: توچال با در اختیار داشتن سه خط تله کابین و سه خط تله سیژ استاندارد و برف طبیعی به عنوان تنها مجموعه کاملا استاندارد تفریحی ورزشی کشور به شمار می رود که برای دومین سال پیاپی موفق به اخذ استاندارد ملی ایران برای همهخطوط بالابرها شده است و آماده پذیرایی از علاقمندان می باشد.

پرهیزکار گفت:دمای فعلی ایستگاه هفت، منفی 18 درجه سانتی گراد است و شهروندان با چند دقیقه رانندگی می توانند علاوه بر اسکی، از اسنومبیل سواری و دیگر خدمات تفریحی ورزشی توچال همچون اقامت یا صرف ناهار در مرتفع ترین هتل کوهستانی دنیا نیز لذت ببرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها