بررسی دوباره کلیات بودجه 97 فردا در مجلس

بررسی دوباره کلیات بودجه 97 فردا در مجلس
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:31

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس نظر هیات رییسه کلیات بودجه سال 1397 کل کشور باردیگر فردا - چهارشنبه - در مجلس بررسی می شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

بهروز نعمتی روز سه شنبه اظهار داشت: در این جلسه، سه نماینده مخالف و سه نماینده موافق در مورد لایحه بودجه 97 سخن می گویند.
وی ادامه داد: محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس نیز هر کدام 20 دقیقه فرصت دارند که از بودجه 97 دفاع کنند.
نعمتی افزود: نمایندگان مجلس بعد از تصویب کلیات، وارد بررسی جزییات لایحه بودجه سال آینده می شوند.
به گزارش ایرنا، نمایندگان در جلسات علنی نوبت صبح و عصر یکشنبه مجلس ( هشتم بهمن 96) به بررسی کلیات مصوبه کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه 97 پرداختند.
پس از اظهارات 10 نماینده موافق و 10 نماینده مخالف، رای گیری درباره مصوبه کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه سال 1397 انجام شد و نمایندگان با 120 رای مخالف در برابر 83 رای موافق و 9 رای ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر با کلیات این مصوبه مخالفت کردند.
کمیسیون تلفیق مجلس نیز از شامگاه یکشنبه بررسی دوباره بودجه 97 را آغاز و پس از بررسی مجدد موارد مورد ایراد نمایندگان از جمله هدفمندی یارانه ها و قیمت حامل های انرژی آن را در جلسه عصر دوشنبه تصویب کردند و گزارش خود را به هیات رییسه مجلس ارجاع کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها