احضار فرماندار گلپایگان از سوی استاندار اصفهان

احضار فرماندار گلپایگان از سوی استاندار اصفهان
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 07:50

استاندار اصفهان در پی برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی، فرماندار این شهرستان را برای ارائه توضیحات احضار کرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

محسن مهرعلیزاده پس از انتشار تصاویر برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان، وی را احضار کرد.

قائدیها، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به اتفاق صورت گرفته در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنیدن این موضوع ضمن نکوهش این رفتار ناشایست، خواستار پیگیری موضوع شد. استاندار اصفهان اعلام کرد «وظیفه خود می‌دانم از برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با این خبرنگار کرده، پوزش بطلبم.»

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع و توجه به رسانه‌های گروهی افزود: استاندار اصفهان بارها بر موضوع تکریم ارباب رجوع تأکید کرده و عصر امروز نیز خطاب به فرمانداران استان اعلام کرد «لازم است از فرصت استفاده کرده و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران موکداً می‌خواهم در پاسخگویی به ارباب رجوع به‌ویژه اصحاب محترم رسانه که به دلیل اهمیت وظیفه و جایگاهشان از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند، باید ادب و اخلاق را رعایت نموده و تکریم مردم را بر هر امری مقدم بدانند»

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان درباره رفتار ناشایست فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران گفت: رسانه‌ها به عنوان پایه دموکراسی همواره و در همه صحنه ها یکی از پیشروترین نیروهای جامعه مدنی برای پاسخگو نمودن صاحبان قدرت و چشم بینای جامعه در نظارت بر عملکرد مسئولان هستند.

وی افزود: آموزه‌های دین مبین اسلام که افتخار پیامبر بزرگ آن، پایبندی و اشاعه مکارم اخلاقی بوده و برای همه مسلمانان فصل‌الخطاب رفتارهای اجتماعی بوده و این مهم برای مدیران دولتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

قائدیها خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان پس از شنیدن این خبر بلافاصله دستور احضار این فرماندار و بررسی موضوع را صادر کرد و به زودی نتایج این مسئله اعلام می‌شود.

تسنیم 

پربیننده ترین خبرها