هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس

هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 12:29

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت:نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه‌های حساس طی امروز است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.

العالم - ایران

حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، در برخی ساعات امروز (۱۱ بهمن) به‌ویژه در بعد ازظهر وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج روز پنجشنبه (۱۲ بهمن) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، گفت: برخی ساعات این روز همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط روز جمعه (۱۳ بهمن) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: دما طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۳۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: میانگین کیفیته وای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص ۱۴۴ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها