با حضور رییس جمهور:

10 هزار میلیارد تومان طرح های صنعتی فردا درکرمان افتتاح می شود

10 هزار میلیارد تومان طرح های صنعتی فردا درکرمان افتتاح می شود
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 16:16

همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهوری به کرمان، طرحهایی به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

رئیس جمهوری به همراه تعدادی از وزیران فردا (پنجشنبه) به کرمان سفر می کند تا طرح های اقتصادی مصوب در سفر استانی چند سال قبل دراین استان را به عنوان سومین مرکز ثقل اقتصاد مقاومتی کشور، افتتاح کند. 
به گفته استاندار کرمان در  سفر حجت الاسلام حسن روحانی قرار است پروژه های عظیم و اثرگذاری در مجتمع های گل گهر و مس با ارزش بالای 10هزار میلیارد تومان بهره برداری شود. 
کرمان سومین استانی است که توسط رئیس جمهوری به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح و موجب شد روحانی در دوره دوم کاری خود این استان را قطب و در حقیقت الگوی اقتصاد مقاومتی برای دیگر استانها معرفی کند. 
قابلیت ها و ظرفیت های منحصر بفرد صنعتی، معدنی و کشاورزی از یک سو و حاکمیت تفکر جهادی و توسعه ای دولت در استان کرمان با محوریت شعار سال و تکیه بر داشته های بومی و داخلی پیشتازی این استان در فرایند اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن الگو شدن در این عرصه را برای آیندگان رقم زده است. 
به گفته علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان، تاکنون حدود یکصد هزار میلیاردتومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در قالب مثلث توسعه اقتصادی در مناطق هشتگانه با معین های مختلف و مقتدر داخلی به امضا رسیده که بالای 30درصد این تفاهم نامه ها اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است. 
حجت الاسلام حسن روحانی در دولت یازدهم دو سفر استانی به کرمان داشت که یکی از مصوبات قرار گرفتن این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی بود که در این خصوص طی یک دوره چهارساله کارنامه های موفقی بر جای گذاشته است. 
رییس جمهوری به همراه تعدای از وزیران کابینه فردا (پنجشنبه /12 بهمن ماه) سفر دو روزه ای به استان کرمان خواهد داشت و قرار است بیش از 10هزار میلیاردتومان پروژه صنعتی و معدنی در این سفر به بهره برداری برسد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها