آیت‌الله علوی‌گرگانی در پیامی به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

جوانان و تشکل‌های دانشجویی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند

جوانان و تشکل‌های دانشجویی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند
پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 - 10:21

آیت‌الله علوی‌گرگانی در پیامی به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اعلام کرد: جوانان و تشکل‌های دانشجویی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و ساکت ننشسته و مستحکم و استوار در مقابل زیاده خواهی اسرائیل غاصب بایستند.

العالم-ایران/سیاسی

آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع تقلید در پیامی به کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در حال برگزاری است، اعلام کرد: لازم است جوانان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و ساکت ننشسته و روسای کشورهای مسلمان را به واکنش مناسب و قاطع وادار کرده و مستحکم و استوار در مقابل زیاده خواهی اسرائیل غاصب بایستند. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

« آنچه که سالها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر ملت مظلوم و بی پناه آن دیار گذشته است صفحه‌ای تاریک از تاریخ جهان است که توسط یک عده مردم به ظاهر متمدن و درباطن گرگ صفت و بی رحم وخونخوار محقق شده است که جزسبعیّت در رفتار آنها با مردم فلسطین دیده نشده است.

حمایت مطلق استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار و همکاری برخی کشورهای اسلامی خائن باعث مظلومیت بیش از پیش مردم فلسطین شده است.

دراین شرایط سخت، امید مردم فلسطین به توده‌های ملت‌های اسلامی مخصوصا جوانان و دانشجویان کشورهای اسلامی است تا مانند همیشه چون رودی خروشان خواب آرام را از چشمان سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته و آنها را در مقابل اراده ملتها به شکست بکشانند.

لازم است شما جوانان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانید و ساکت ننشسته و روسای کشورهای مسلمان را به واکنش مناسب و قاطع وادار کرده و مستحکم و استوار در مقابل زیاده خواهی اسرائیل غاصب بایستید. همین عمل شما موجب صبوری و مقاومت بیش از جوانان فلسطین شده و آنها را در مبارزه ی خود محکم تر خواهد کرد.

یقینا روزی فراخواهد رسید که این ملت از چنگال ظالمین نجات پیدا خواهد کرد. امید است خداوند نظام اسلامی و رهبری معظم را توفیق عنایت فرماید تا هرچه بیشتر باور مظلومان مسلمان در اقصی نقاط جهان باشند و مقدمات فرج بشریت فراهم گردد.»

پربیننده ترین خبرها