سخنگوی ارتش صهیونیستی: با گذرنامه اسرائیلی به کشورهای عربی سفر می‌کنیم

سخنگوی ارتش صهیونیستی: با گذرنامه اسرائیلی به کشورهای عربی سفر می‌کنیم
جمعه 13 بهمن 1396 - 09:57

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که با گذرنامه اسرائیلی به کشورهای عربی سفر می‌کنیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش القدس العربی، افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه خود بر روی توییتر نوشت که بسیاری از اسرائیلی‌ها با گذرنامه اسرائیلی به کشورهای عربی سفر می‌کنند.

وی افزود: اسرائیل دستان خود را به سوی همه کشورهای عربی که خواهان زندگی در سایه صلح هستند، دراز می‌کند و بسیاری از اسرائیلی‌ها با گذرنامه اسرائیلی به کشورهای عربی مختلف سفر می‌کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پایان توئیت خود خطاب به فالوورهای خود نوشت: آیا می‌دانید که با گذرنامه اسرائیلی به کدام کشورهای عربی می‌توان سفر کرد؟ 

وی همچنین با بیان اینکه این سؤال، سؤال هفته است، از فالورهای خود خواست که در پاسخ به این سؤال مشارکت کنند.

اخیرا چندین هیئت‌ رسمی و ورزشی از رژیم صهیونیستی به کشور امارات سفر کرده‌اند. همچنین شماری از سیاستمداران این رژیم در کنفرانس‌های رسمی امارات حضور یافته‌اند.

به گزارش تسنیم، چندی پیش بن تزیون، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس اسرائیلی به عربستان سفر کرد و در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از خودش در مکه، جده، مدینه و ریاض منتشر کرد.

بن تزیون از اعضای حزب راست‌گرای تندور "زیهوت یهودیت" (هویت یهودی) و کاندیدای عضویت در کنست (پارلمان اسرائیل) است که به نظر می‌رسد در همایشی که 15 و 16 نوامبر (24 و 25 آبان) در ریاض برگزار شد، حضور داشت.

طی ماه‌ها و سال‌های گذشته، هیئت‌های عربی مختلف به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌اند که مشهورترین آن سفر هیئت سعودی به ریاست انور عشقی و  پس از آن سفر یک هیئت بحرینی به تل‌آویو بود.

گروه‌های فلسطینی و محافل رسمی فلسطین از تلاش کشورهای عربی برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی هشدار داده و تاکید کرده‌اند که این امر مشکلاتی را برای اعراب و مسلمانان به وجود می‌آورد.

پربیننده ترین خبرها