با حضور عراقچی؛

بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی درتهران آغاز به کار کرد

بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی درتهران آغاز به کار کرد
جمعه 13 بهمن 1396 - 10:27

بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین کنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح جمعه با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان آغاز شد.

العالم - ایران / سیاسی

این کنفرانس به میزبانی حزب موتلفه اسلامی با مشارکت صد نفر از رهبران، دبیران کل و مقامات ارشد 40 حزب و سازمان سیاسی از 25 کشور آسیایی و نیز مسوولان سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی آغاز به کار کرده است. 

شرکت کنندگان در این رویداد بین‌المللی در نشست‌های مختلف در سه موضوع اصلی 'نقش احزاب در کاهش تنش‌ها و مواجهه با افراط‌گرایی، احزاب و توسعه پایدار شهری و نقش احزاب در توسعه سیاسی، تبادل فرهنگی و گسترش مبادلات تجاری در مسیر راه ابریشم' سخنرانی می‌ کنند. 

در این کنفرانس علاوه بر سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه، چهر‌ه‌ها و شخصیت های سیاسی داخلی و خارجی سخنرانی می کنند. 

تعدادی از دبیران کل احزاب ایران از جریان‌های مختلف سیاسی نیز در این کنفرانس بین‌المللی به بیان دیدگاه‌های خود می پردازند. 

بیش از نیمی از کشورهای شرکت کننده در این اجلاس از کشورهای اسلامی هستند. نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، عراق، کره، ژاپن، هندوستان، پاکستان، لبنان و... در این اجلاس شرکت می کنند. 

پربیننده ترین خبرها