وزیر صهیونیست: لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانیم

وزیر صهیونیست: لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانیم
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 06:47

وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در صورتی که اقدامات حزب‌الله باعث ورود تل‌آویو به درگیری شود این رژیم زیرساخت‌های لبنان را هدف قرار خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

این وزیر صهیونیست روز یکشنبه در اظهاراتی تحریک آمیز، تهدید کرد در صورتی که اقدامات حزب‌الله به بروز درگیری گسترده با رژیم صهیونیستی منجر شود، تل‌آویو این کشور را به عصر حجر باز می‌گرداند.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، «ییزرائیل کاتز»، وزیر حمل و نقل اسرائیل گفت: «اسرائیل یک خط قرمز تعیین کرده و اجازه نخواهد داد لبنان به کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن برای ایران تبدیل شود».

وی در پاسخ به یک سوال درباره اینکه آیا لبنان و سایر کشورهای منطقه قادر خواهدن بود خط قرمزهای اسرائیل را رعایت کنند، به بیان ادعاهای اثبات‌نشده پرداخت و گفت: «ایران، در تلاش است لبنان را به یک جبهه پیشرفته علیه اسرائیل تبدیل کند و اساساً، با واسطه حزب‌الله و اجرای سیاست‌های تهاجمی، لبنان را گروگان گرفته است».

وی اضافه کرد: «ما حرفمان را صریح می‌زنیم. در صورتی که اقدامات تجاوزکارانه حزب‌الله به بروز یک درگیری آشکار و فراگیر تبدیل شود ما بسیار قاطع -قاطع‌تر از سال 2006-عمل خواهیم کرد».

«کاتز» گفت: «هیچ هدفی در لبنان ایمن نخواهد بود و هر زیرساختی که حزب‌الله از آن برای مقاصد نظامی استفاده می‌کند، هدف گرفته خواهد شد. لبنان، سالیان سال به عقب بازخواهد گشت؛ برخی می‌گویند به عصر حجر و برخی دیگر می‌گویند به عصرغارنشینی».

 

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها