شمخانی:

جایگاه ایران با تب و تاب بی‌محتوای آمریکا به نقطه قبل باز نمی‌گردد

جایگاه ایران با تب و تاب بی‌محتوای آمریکا به نقطه قبل باز نمی‌گردد
دوشنبه 16 بهمن 1396 - 12:50

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تمام تلاش ترامپ این است که ایران را از وضعیت موجود به عقب بکشاند، در حالی که جایگاه جمهوری اسلامی، جایگاهی نیست که با تب و تاب بی محتوا به نقطه قبل بازگردد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

علی شمخانی روز دوشنبه درحاشیه افتتاح چند پروژه در ساوجبلاغ استان البرز تاکید کرد: با وجود موانع، جمهوری اسلامی ایران از قدرت خود کوتاه نخواهد آمد.
وی در مورد سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر بازگرداندن تحریم ها علیه ایران گفت: ایران اجازه چنین اقدامی به آمریکا نخواهد داد و سخنان ترامپ آب در هاون کوبیدن است.
شمخانی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تروریست خواندن ملت ایران و اتهام زنی به کشور اظهار داشت: ایران اکنون جایگاه ویژه در منطقه دارد، این موقعیت خوب اتفاقی ایجاد نشده بلکه نتیجه عملی تلاش دشمنان برای ایجاد موانعی چون جنگ و تحریم موجب شده تا ایران امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شود که این موقعیت به کام دشمنان تلخ شده است. 
به گزارش ایرنا، وی همچنین بیان کرد: ایران تمام همت خود را برای افزایش تولید به کار خواهد بست و به همین منظور حمایت هر چه بیشتر از تولیدکنندگان با هدف توسعه، شکوفایی و پیشرفت در اقتصاد داخلی را خواهیم داشت. 

پربیننده ترین خبرها