رییس ائتلاف جهانی حمایت از ملت مظلوم بحرین:

تصمیم آل خلیفه برای حذف جمعیت عمل اسلامی

تصمیم آل خلیفه برای حذف جمعیت عمل اسلامی
سه شنبه 16 خرداد 1391 - 15:29

رييس ائتلاف جهاني حمايت از ملت مظلوم بحرين تاکيد کرد که جمعيت عمل اسلامي بحرين، رژيم آل خليفه را ميان دو گزينه سرنگوني اين رژيم يا برگزاري همه پرسي درباره آن قرار داده است.

 «قاسم الهاشمی» روز سه شنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت رژیم آل خلیفه قصد دارد جمعیت عمل اسلامی را منحل کند، زیرا این جمعیت قصد دارد رژیم را به برگزاری همه پرسی درباره ادامه حاکمیتش مجبور کند یا اینکه رژیم را به طور کلی سرنگون کند.

وی افزود به توجه به اینکه جمعیت پیش گفته موجودیت رژیم را هدف قرار داده، آل خلیفه نیز تصمیم به حذف آن گرفته است زیرا این جنبش سرنگونی رژیم را شعار خود قرار داده است.  

رییس ائتلاف جهانی حمایت از ملت مظلوم بحرین تاکید کرد رژیم آل خلیفه قصد دارد از طریق اقدامات تحریک آمیز و تهدیدآمیز علیه اعضای این جمعیت به هدف خود در این باره برسد. شیوه ایجاد ترس و وحشت در میان مخالفان سیاست همیشگی رژیم آل خلیفه بوده است و اکنون نیز از آن بر ضد جمعیت عمل اسلامی استفاده می‌کند.

وی در ادامه به برخی ادعاهای رژیم آل خلیفه نظیر کاهش میانگین بیکاری، توسعه اقتصادی، تشکیل کمیته‌ای دولتی برای پیگیری توصیه‌های نشست ژنو و دستاورد تلقی کردن این ادعا‌ها اشاره کرد و گفت در حال حاضر شش هزار زخمی در بحرین وجود دارند که درمان نشده‌اند. کشور درباره سوخت و انرژی دچار بحران است. میانگین بیکاری افزایش یافته است. اقتصاد کشور از هم گسیخته و شرکت‌های بازرگانی از بحرین خارج شده‌اند. هواپیماهای شرکت‌های غربی از فرود آمدن در فرودگاه‌های بحرینی خودداری می‌کنند و سرانجام اینکه گردشگران از سفر به بحرین امتناع می‌کنند، آیا می‌توان این موارد را دستاورد برشمرد؟

این فعال سیاسی بحرینی خاطر نشان کرد: کسی که درباره دستاوردهای رژیم در بحرین سخن می‌گوید، از آنچه در کشور می‌گذرد بی‌خبر است. آنچه رژیم مدعی است چیزی فرا‌تر از جریان سازی‌ها و بزرگ نمایی‌های رسانه‌ای نیست. علت همه این دروغ پردازی‌ها آن است که رییس جلسه حقوق بشر در سازمان ملل به طور مستقیم درباره رفتار خشونت بار رژیم آل خلیفه با مردم به این رژیم هشدار داد.

قاسم الهاشمی در پایان درباره اقدامات تهدیدآمیز رژیم آل خلیفه ضد مخالفان نظام و بیم بحرینی‌های فراری از بازگشت به کشور نیز گفت رژیم آل خلیفه هر مخالف، کسی که خواهان تعیین سرنوشت کشور است و یا کسانی که اذعان به وجود نقض حقوق بشر و ظلم در بحرین می‌کنندا مته‌مان سیاسی می‌داند که باید سرکوب شوند. در واقع از نظر آل خلیفه هر کس که دهان به اعتراض بگشاید، جایش در زندان است.

 

۱۳: ۴۵ ۵

۲۶



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها