«نتانیاهو» در جولان اشغالی تهدید کرد؛ برای هر رویدادی آماده‌ایم

«نتانیاهو» در جولان اشغالی تهدید کرد؛ برای هر رویدادی آماده‌ایم
سه شنبه 17 بهمن 1396 - 20:10

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه وزرای کابینه خود از بلندی‌های جولان اشغالی در جنوب سوریه بازدید کرد و گفت که نیروهای این رژیم برای هر حادثه‌ای آمادگی کامل دارند.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) به همراه وزرای کابینه خود از بلندی‌های جولان دیدار کردند.

وبگاه خبری «روتر نت» رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر نوشت که ژنرال «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد نیروهای دفاعی رژیم اسرائیل و فرماندهان منطقه شمالی نیز نتانیاهو را همراهی کردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از بازدید از این منطقه در جمع مقامات و فرماندهان صهیونیستی گفت که «ما برای هر رویدادی آماده‌ایم؛ به کسی توصیه نمی‌کنم ما را امتحان کند».

نتانیاهو همچنین از عناصر سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) و نیروهای ارتش این رژیم که صبح امروز عملیات ترور «احمد جرار»، شهید فلسطینی را در منطقه «الیامون» اجرا کردند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: «مسئله با مجریان عملیات "سلفیت" و قاتل "ایتار بن گال" نیز این گونه خواهد بود».

به دنبال تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت ژیم صهیونیستی در ۱۵ آذر ماه اوضاع کرانه باختری و فلسطین اشغالی ملتهب شد و افراد ناشناس فلسطینی با انجام عملیات شهادت طلبانه  ۳ تن از حاخام‌های صهیونیست را از پای درآوردند که یکی از آن‌ها «رزئیل شیبح» بود.

رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ منطقه جولان را به اشغال خود درآورد و در سال ۱۹۸۲ این مناطق را به عنوان بخشی از خاک خود اعلام کرد.

اخیرا یکی از مقامات رژیم صهیونیستی خواسته است تا «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکاست، از این فرصت برای به رسمیت شناختن حاکمیت این رژیم بر جولان اشغالی سوریه استفاده شود. 

پربیننده ترین خبرها