جزئیات عملیات پایانی آتش‌نشانی در ساختمان خیابان ولیعصر

جزئیات عملیات پایانی آتش‌نشانی در ساختمان خیابان ولیعصر
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 07:56

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که در ساعات آینده اطفای کامل حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در خیابان ولیعصر (عج) به پایان برسد.

العالم- ایران

سیدجلال ملکی در مورد آخرین وضعیت اطفای حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در خیابان ولیعصر (عج) تهران اظهار کرد: دقایقی قبل برای ارزیابی به طبقه منفی چهار رفتم و با وجود اینکه حرارت زیاد است، آتش‌نشان‌ها موفق شده‌اند با کنترل حرارت و تاکتیک‌هایی که به کار بسته‌اند، بویژه استفاده از فوم - که در آخرین نشست هماهنگی به ریاست شهردار تهران به این نتیجه رسیدیم که از آن استفاده کنیم - شرایط بهتر شد و این روش خوشبختانه جواب داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: نیروها در قالب گروه‌های سه - چهار نفره در حال نفوذ هستند. نفوذهای آنها کوتاه‌مدت اما مداوم است، یعنی به محض اینکه یک گروه بالا می‌آید، گروه دیگر اقدام می‌کند.

وی افزود: آتش‌نشانان موفق شدند تا حد زیادی محل را ایمن‌سازی کنند ولی هنوز بخش‌هایی هست که در آن آتشِ پنهان وجود دارد و تا حدودی تولید دود هم دیده می‌شود. شرایط به‌گونه‌ای است که به سختی می‌توان عملیات انجام داد ولی ما امیدواریم که حریق واکنش جدید نشان ندهد و با روندی که در حال حاضر وجود دارد امیدواریم تا ساعات آینده، پایان عملیات اطفای حریق را اعلام کنیم که البته بعد از آن فعالیت‌هایی مانند لکه‌گیری، ایمن‌سازی و تخلیه کامل دود را انجام خواهیم داد.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها