جهاد اسلامی، جمعه را روز خشم نامید

جهاد اسلامی، جمعه را روز خشم نامید
پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 - 00:15

جنبش جهاد اسلامی فلسطین درخواست کرد جمعه آینده جمعه خشم دربرابر اقدامات خصمانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی و مخالفت با تصمیم آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی باشد.

 

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب در بیانیه ای روز جمعه را روز خشم فلسطینی ها و به نام شهید احمد جرار جوان فلسطینی اعلام کرد که روز سه شنبه به دست نظامیان صهیونیست در شهرک الیامون نزدیک جنین به شهادت رسید.

 به گزارش خبرگزاری آناتولی از غزه، جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه از همه فلسطینی ها خواست برای مخالفت با جنایت های اسرائیل و نیز تصمیم دولت آمریکا درباره شهر قدس روز جمعه به تمام مناطق مرزی با اسرائیل (نقاط تماس مرزی فلسطین با اسرائیل) جمع شوند.

 نظامیان اسرائیلی روز سه شنبه احمد نصر جرار را به اتهام تیراندازی و کشتن یک صهیونیست در نزدیک نابلس در ماه ژانویه گذشته، ترور کردند.

 نظامیان اسرائیلی هفته های گذشته عملیات نظامی گسترده ای را در شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن برای یافتن احمد جرار آغاز و در نهایت روز سه شنبه او را درشهرک الیامون در نزیکی جنین ترور کردند.

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد هر گونه تعرض به شهر قدس اوضاع را در منطقه بحرانی و متشنج خواهد کرد.

 جهاد اسلامی افزود ملت فلسطین به انتفاضه مبارک خود در برابر توسعه شهرک سازی، تحریم های ظالمانه، یهودی سازی اراضی فلسطین و نیز در برابر توطئه های صهیونیستی آمریکایی بر ضد حقوق و اصول اساسی فلسطینی ها ادامه خواهد داد.

 جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد راه حل سیاسی برای پایان دادن به مناقشه فلسطین به بن بست رسیده است و انتفاضه و مقاومت دو رویکرد اساسی و اصلی هستند که همه ما باید در مسیر آن حرکت و با اتکا به آنها از حقوق مردم، سرزمین فلسطین و مقدسات آن حفاظت کنیم.

 پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در اواسط دسامبر گذشته، شهرهای مختلف فلسطین همواره شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی بر ضد این تصمیم و درگیری با نظامیان اسرائیلی بوده است.

پربیننده ترین خبرها