همزمان با سالروز نیروی هوایی؛

3 فروند هواپیما در پایگاه هوایی شهید بابایی بازآماد اورهال شد

3 فروند هواپیما در پایگاه هوایی شهید بابایی بازآماد اورهال شد
پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 - 10:34

همزمان با سالروز بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل (ره) و روز نیروی هوایی ارتش، سه فروند هواپیمای جنگی و آموزشی زمینگیر شده، در پایگاه شهید بابایی اورهال و عملیاتی شدند .

العالم - ایران / سیاسی

به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک فرمانده پایگاه شهید بابایی در مراسم رونمایی از هواپیماهای بازآماد شده گفت: با اورهال سه فروند هواپیمای اف14، اف 7و پی سی 7 ، ظرفیت عملیاتی پایگاه هوایی افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه دشمن گمان می کرد با تحریم هایی که به زعم خودش فلج کننده است، می تواند بخشی از توان دفاعی ما را زمین گیر کنند افزود:  غیرت و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی هوایی در این پایگاه و سایر پایگاههای هوایی نشان داد این تحریم ها بی نتیجه است.

فرمانده پایگاه شهید بابایی اضافه کرد: تلاش برای اورهال پرنده های زمین گیر شده براساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و ضرورت حفظ بیت المال در دستور کار قرار دارد.

امیر تک اظهار داشت: هواپیمای پی سی 7، که سال 95 زمین گیر شده بود در مدت یکسال و صرف پنج هزار نفر ساعت به مرحله عملیاتی شدن بازگشت و همچنین جنگنده اف 7 نیز سال 92 زمین گیر شد و پس از مراحل اورهال و پس از چهار مرحله پرواز آزمایشی مجددا عملیاتی شد.

فرمانده پایگاه شهید بابایی با اشاره اورهال جنگنده اف 14 گفت: مراحل بازآماد این پرنده از بهمن سال گذشته آغاز شد و پس از طی مراحل مختلف در دیماه سال جاری پرواز آزمایشی  آن انجام شد و به چرخه عملیاتی نیروی هوایی ارتش بازگشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها