وزیر کشور: اعتراف دنیا به دستاوردهای ایران بزرگترین پیروزی برای نظام و مردم است

وزیر کشور: اعتراف دنیا به دستاوردهای ایران بزرگترین پیروزی برای نظام و مردم است
پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 - 11:02

وزیر کشور گفت: در 40 سال گذشته کشورهای مختلف جهان بارها به استقلال و استقامت ایران اشاره کرده اند و اعتراف قدرتهای بزرگ جهان به دستاوردها و تاثیرگذاری ایران در حوزه های مختلف بزرگترین پیروزی برای نظام و مردم است.

العالم - ایران / سیاسی

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جریان سفر به جزیره هرمز و در جمع مردم این جزیره افزود: امروز جایگاه ایران در معادلات منطقه ای و بین المللی قابل چشم پوشی نیست و دنیا پیشرفت خیره کننده ایران را پذیرفته اند .

وی ادامه داد: در کنار تمام دستاوردها، پیشرفت علمی ایران نیز توجه دنیا را به خود جلب کرده است که تمام این دستاوردها مدیون مردم، آغاز حرکت انقلابی امام راحل و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: شکرگزاری در برابر این دِین از راه خدمت به مردم و حل مشکلات آنان محقق می شود که این امر در مقطع کنونی و تمرکز دشمنان برای سواستفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به شرایط هرمزگان اظهار داشت: این استان از نظر شاخص های توسعه یافتگی هیچ کمبودی ندارد و شرایط آب و هوایی مطلوب، برخورداری از ناور ساحلی پهناور، منابع و ارتباطات دریایی از مزیت های تسهیل کننده توسعه این استان است.

وزیر کشور ادامه داد: دارا بودن نیروی انسانی متخصص و علاقمندی سرمایه گذاران به فعالیت در این استان را از دیگر امتیازهای این استان معرفی کرد.

وی در پاسخ به درخواست های مطرح شده در جزیره هرمز برای ایجاد فرصت های اشتغال تاکید کرد: دولت برای ایجاد اشتغال در این منطقه هیچ محدودیتی قائل نیست و حاضر است برای کارآفرینی تسهیلات اختصاص دهد.

رحمانی فضلی از فعالیت های حوزه شیلاتی، گردشگری، تجارت و مشاغل کوچک به عنوان بسترهای مناسب اشتغال در این جزیره نام برد. 

وزیر کشور اظهار امیدواری کرد با توجه به علاقمندی و طرح های پیشنهادی استاندار هرمزگان و حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواسته های به حق مردم جزیره هرمز محقق شود.

وزیر کشور روز سه شنبه هفته جاری وارد بندرعباس شد و پس از ورود در آیین بهره برداری از چند طرح شهری شرکت کرد.

عبدالرضا رحمان فضلی روز چهارشنبه با سفر به غرب استان از جزایر غرب هرمزگان بازدید کرد.

بازدید از جزایر هرمز، لارک، قشم و هنگام از برنامه های سومین روز سفر وزیر کشور به هرمزگان اعلام شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها