امیرموسوی: آمریکا دزدترین دزد در دنیای معاصر است / سعودی‌ها آرزوی چندپاره کردن ملت ایران را  به گور می‌برند

امیرموسوی: آمریکا دزدترین دزد در دنیای معاصر است / سعودی‌ها آرزوی چندپاره کردن ملت ایران را  به گور می‌برند
پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 - 23:19

فرمانده کل ارتش گفت: در جنگ تحمیلی گرفتن شهر و منطقه هدف دشمن بود و امروز ناامید سازی و بی‌اعتماد سازی دو هدف عمده دشمن است و هر کسی حرفی بزند و کاری کند که ملت را ناامید کند به دشمن کمک کرده است.

العالم - ایران / سیاسی

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان برگزار شد، اظهار داشت: امروز افرادی که با خط‌کش مادی و دنیایی و مقیاس‌های معمول دنیایی به استکبار نگاه می‌کنند هیمنه دروغین دشمن را همانند کف رودخانه می‌بینند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار که نهایت سرمایه‌گذاری را در ارتش کرده بود و تصور می‌کرد که در لحظات حساس نیروی هوایی می‌تواند رژیم دست‌نشانده و وابسته و منفور پهلوی را در ایران نگه دارد اما همه‌چیز برعکس شد و رژیم شاه سقوط کرد.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشته و تداوم دارد و باید پرچم آن به دست صاحب اصلی امام زمان (عج) سپرده شود و 22 بهمن را پیروزی نخستین گام انقلاب می‌دانیم.

وی ادامه داد: عرصه دفاع مقدس یکی از تقابل‌های حق و باطل بود که کل جبهه باطل صف کشیدند و سرانجام شکست خوردند و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نیز حق بر باطل پیروز شد.

فرمانده کل ارتش گفت: ابزار الکترونیک نظیر تلفن همراه و فضای مجازی سلاح جنگ دشمن هستند، باید اندیشید در برابر این سلاح جدید چه سپر دفاعی باید داشته باشیم و امروز ناامید سازی و بی‌اعتماد سازی دو هدف عمده است که دشمن طراحی کرده و روی آن کار می‌کند.

وی بیان کرد: عرصه دفاع مقدس یکی از رویارویی‌های جبهه حق و باطل بود و کل جبهه باطل صف کشیدند اما در نهایت حق پیروز شد، در موضوع سوریه استکبار صف کشید تا جبهه مقاومت را نابود کند اما شکست خورد.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ پر شدت بود و محوریت با نیروهای مسلح و توپ و تانک و تحریم و جنگ روانی همراه و خط مقدم نبرد نهایی بود و همه کشورها به کمک صدام آمدند اما رزمندگان دفاع مقدس به لطف خدا پیروز شدند.

عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم مقابله با دشمن است

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با کشورمان افزود: در جنگ جدید که ترکیبی است عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم است و دشمن تلاش می‌کند به‌وسیله گرانی و نارضایتی عمومی مردم اهداف خود را دنبال کند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای فضای مجازی کرده است، افزود: دیروز سلاح جنگ توپ و تانک بود و امروز فضای مجازی سلاح جنگ است که دشمن تلاش می‌کند به‌وسیله این فضا به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد.

سخن و اقدامی که سبب ناامیدی ملت شود کمک به دشمن است

سرلشکر موسوی عنوان کرد: در جنگ تحمیلی گرفتن شهر و منطقه هدف دشمن بود و امروز ناامید سازی و بی‌اعتماد سازی دو هدف عمده دشمن است و بر روی آن کار می‌کند، هرکسی حرفی بزند و کاری کند که ملت را ناامید کند به دشمن کمک کرده است.

وی با بیان اینکه ما ملت بزرگی هستیم که توانایی زیادی داریم و به کوری چشم دشمن می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم،گفت: آمریکا سگ کی باشد که بخواهد با شجره طیبه ملت ایران دست‌به‌گریبان شود، دشمن به قدرت دفاعی ملت ایران حساس است و برخلاف عرف دیپلماتیک جهان رئیس‌جمهور آمریکا افراد را دعوت کرده و به آن‌ها ناهار می‌دهد تا اذهان را علیه ملت ایران متحد کند.

آمریکا دزدترین دزد در دنیای معاصراست

فرمانده کل ارتش بیان کرد: هیچ شکی وجود ندارد که دزدترین دزد در دنیای معاصر آمریکا است، در تاریخ هیچ محق و پژوهشگری و انسان عاقلی وجود ندارد که به آمریکا اعتماد کند چون پر از سیاهی و پلیدی است.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران کارتر، ریگان، کلینتون، بوش پدر و پسر و اوباما را سر جای خود نشاند و به لطف الهی ترامپ را سرجای خود می‌نشاند، با وحدت و تحت مدیریت مقام معظم رهبری مشکلات را حل کرده و ایران عزیز را آن‌گونه که آرزو داریم می‌سازیم.

وی افزود: سعودی‌ها آرزوی چندپاره کردن ملت ایران را  به گور می‌برند و به لطف الهی جنگ پایان اسرائیل را به چشم می‌بینیم و به همه این اهداف با قول ما اهل کوفه نیستیم خواهیم رسید.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: این روز بسیار بزرگ است و روز تودهنی به آمریکا و اسرائیل و رژیم سعودی و دشمنان ایران و مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفراست، روز 22 بهمن ضربات ذوالفقار را با نام امیرالمؤمنین(ع) بر سر دشمن فرود می‌آوریم.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها