آزادسازی مناطقی در حومه حلب و ادلب و حماه توسط ارتش سوریه

آزادسازی مناطقی در حومه حلب و ادلب و حماه توسط ارتش سوریه
جمعه 20 بهمن 1396 - 15:35

ارتش سوریه و هم پیمانانش منطقه محاصره شده از جنوب شرق "خناصر" در حومه حلب تا غرب سنجار در حومه ادلب تا شمال السعن در حومه حماه به مساحت بیش از 1100 کیلومتر مربع را پس از 5 روز درگیری با گروه های مسلح مستقر در منطقه آزاد کردند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه ارتش سوریه و هم پیمانانش پس از آزادسازی روستاهای "الجعکیه، حمیدیه شداد و الحمیدیه" در شرق فرودگاه ابو الظهور پس از درگیری با گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های وابسته به آن، این منطقه را از تاریخ 20 ژانویه گذشته به محاصره خود درآوردند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش با پیشروی در حومه جنوبی حلب و آزادسازی این روستاها، حلقه محاصره این منطقه را کامل کردند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین با پیشروی در محور جنوب شرقی فرودگاه نظامی ابو الظهور و آزادسازی روستاهای بیاعه کبیره و ام جرین، با نیروهایی که در محور دیگر در حال پیشروی بودند در روستاهای الجعکیه، حمیدیه شداد و الحمیدیه تلاقی کردند.

ارتش سوریه و همپیمانانش روستاهای ارتوازية مخلاف - مخلاف - رسم جب الحملان - جب الجملان - عين النعجه - رسم الداب - رسم الضبع - معر شمالی - معر جنوبی - كوريج - تل شويح - رسم السبل - ابو عجوه شرقی - تباره الجريره - المويلح - ابو عجوه غربی در جنوب حلب و شمال شرق حماه پس از نبرد با گروه تروریستی وهابی داعش در این منطقه آزاد ساختند.

شایان ذکر است که بخش عمده ای از این منطقه در اشغال گروه های تروریستی داعش و بقیه در اشغال گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های وابسته به آن بود.

208

پربیننده ترین خبرها