در جریان دهمین جمعه خشم؛

حمله نظامی صهیونیست به خبرنگار العالم در البیره

حمله نظامی صهیونیست به خبرنگار العالم در البیره
جمعه 20 بهمن 1396 - 18:30

در جریان دهمین جمعه خشم پس از تصمیم ترامپ علیه قدس، نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله های جنگی، پلاستیکی و گاز اشک آور سعی در متفرق کردن تظاهر کنندگان داشتند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان صهیونیست امروز (جمعه 20 بهمن) در ورودی شهر البیره به خودروی پخش شبکه خبری العالم شلیک کردند، ارتش صهیونیستی در حمله ای دیگر به طرف گروه خبری العالم در همان منطقه گلوله فلزی شلیک کرد.

سماح الکحله خبرنگار العالم در البیره گفت که یک سرباز اسراییلی در حمله مستقیم به خبرنگاران به طرف من نارنجک صوتی پرتاب کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: «نظامی صهیونیست در فاصله دو متری نارنجک صوتی به سمت من پرتاب کرد، با وجود برتن داشتن جلیقه ضد گلوله، نارنجک کمانه کرد و مانع از وارد شدن آسیب به من شد»

به گزارش العالم، نظامیان صهیونیست در رام الله دو عکاس را بازداشت کردند همچنین آنها با شلیک به سوی یک خبرنگار او را مجروح کردند.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد در جریان دهمین جمعه خشم، 13 فلسطینی مجروح و راهی بیمارستان شدند، حال یکی از مجروحین وخیم گزارش شده است، این جوان فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی در شرق جبالیا در شمال نوار غزه از ناحیه سر زخمی شد.

گفتنی است؛ پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت اسرائیل در اواسط دسامبر گذشته، شهرهای مختلف فلسطین همواره شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی بر ضد این تصمیم و درگیری با نظامیان اسرائیلی بوده است.

پربیننده ترین خبرها