پدافند سوریه بیش از یک جنگنده اسراییلی را هدف گرفته است

پدافند سوریه بیش از یک جنگنده اسراییلی را هدف گرفته است
شنبه 21 بهمن 1396 - 10:36

به دنبال تجاوز صبح امروز (شنبه) جنگنده های صهیونیستی به خاک سوریه، منابع فلسطینی اعلام کردند که صدای چندین انفجار پیاپی در جولان اشغالی شنیده شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

این منابع می گویند، شهرک نشینان در جولان اشغال شده گفته اند صدای چندین انفجار پیاپی را شنیده اند اما منبع این صداها مشحص نبوده است.

برخی خبرها همچنین از وقوع چندین انفجار در حریم هوایی جولان حکایت داشت و این که احتمال می رود این انفجارها مربوط به رهگیری چند موشک توسط "گنبد آهنین" باشد.

پس از انتشار گمانه زنی هایی از این دست، خبر هدف قرار گرفتن جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی و سقوط آن فضای ابهام آلود ناشی از صدای انفجارها را روشن ساخت.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک فروند جنگنده اف- 16 اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی سقوط کرده اما دو خلبان آن زنده هستند. خبری که ارتش این رژیم نیز مجبور به تایید آن شد.

اما تلویزیون سوریه اخباری از صدای انفجارهای صبح امروز منتشر کرد که با انفجارهای شنیده شده بر فراز جولان اشغالی هماهنگی دارد. تلویزیون سوریه بر خلاف رسانه های اسراییلی اعلام کرد که پدافند این کشور بیش از یک جنگنده صهیونیستی را هدف قرار داده است، موضوعی که ارتش اسراییل تا کنون به آن واکنشی نشان نداده است.

پدافند موشکی سوریه توانسته است جنگنده های متجاوز اسراییلی را که بی محابا هر از گاهی به حریم این کشور تجاوز و آن را بمباران می کنند، ساقط کند.

در همین حال رسانه‌های اسراییلی گفته‌اند ارتش سوریه با موشک‌های سطح به هوا به حملات هوایی اسراییل پاسخ داده است.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی که همواره هنگام تجاوز به خاک همسایگان به دستاویزهای مختلفی متوسل می شود این بار نیز ادعا کرده که پهپاد ایرانی را رهگیری و نابود کرده است.

ارتش اسرائیل مدعی شده که یک پهپاد ایرانی را که از خاک سوریه وارد اسرائیل شده بود، رهگیری و نابود کرده است و از سوی دیگر در تناقضی آشکار گفته است که مرکز کنترل و هدایت پهپاد ایران در خاک سوریه را نابود کرده است.

پربیننده ترین خبرها