عضو دفتر اجرايي حزب آزادي و عدالت مصر:

اخوان المسلمین مصر مشکلی با زنان ندارد

اخوان المسلمین مصر مشکلی با زنان ندارد
شنبه 20 خرداد 1391 - 12:49

العالم،قاهره- عضو دفتر اجرايي حزب آزادي و عدالت وابسته به اخوان المسلمين مصر، شايعه هاي مطرح شده مبني بر تصميم "محمد مرسي" نامزد اين گروه در انتخابات رياست جمهوري براي محدود کردن زنان را بي اساس دانست.

خانم "هبه زكريا" روز شنبه در گفت و گو با شبكه العالم، با اشاره به دست داشتن رژيم "حسنی مبارک" دیکتاتور مخلوع در انفجار كليساي "القديسين" قبطي ها، گفت: احمد شفيق نامزد رياست جمهوري مصر و از بازماندگان رژيم مبارک در تلاش است با همكاري عناصر حزب ملي و ساير بقاياي رژيم مبارك، با انتشار شايعات مردم مصر را از محمد مرسي نامزد انقلابي اخوان المسلمين رويگردان كند.

وی تصريح كرد: شايعه كرده اند كه مرسي زنان مصر را وادار به پوششي خاص خواهد نمود، و آنها را به حاشیه خواهد راند، و تجارت را در انحصار نزديكانش قرار مي دهد؛ اما همه این شایعه ها بي اساس است.

هبه درباره ترساندن قبطي ها از راي دادن به مرسي گفت: رفيق حبيب معاون رييس حزب آزادي و عدالت اصلا يك انديشمند قبطي است، علاوه بر آن طايفه گري نزد مردم مصر جايي ندارد.   

هبه زكريا با هشدار درباره دعوت براي تحريم انتخابات، گفت: تحريم انتخابات به نفع انقلاب نیست، بلکه به نفع بقاياي رژيم سابق و عناصر حزب منحل ملي است.

9-11:35



پربیننده ترین خبرها