جهاد اسلامی: سرنگونی اف ۱۶، سیلی محکمی به اسرائیل بود

جهاد اسلامی: سرنگونی اف ۱۶، سیلی محکمی به اسرائیل بود
شنبه 21 بهمن 1396 - 22:57

مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی متحمل سیلی محکمی از سوریه شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی  

به گزارش المنار، داود شهاب مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که سرنگونی جنگنده اف 16 اسرائیل به دست ارتش عربی سوریه در جولان واقع در شمال فلسطین اشغالی، سیلی محکمی به این رژیم بود.

وی افزود: چهره بازدارنده اسرائیل، متحمل سیلی محکمی تا حد شکست در سوریه شد، کما اینکه سلطه‌طلبی آمریکا و اسرائیل در منطقه نیز متحمل ضربه سنگینی شد.

شهاب گفت: سرنگونی جنگنده‌ اسرائیلی، در روحیه ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین تاثیر مثبتی دارد و مقاومت باید برای برخورد با مانورهای اسرائیل، در بالاترین درجه آمادگی به سر برد.

شهاب با تاکید بر حق سوریه در واکنش به تجاوزهای اسرائیل، افزود: آنچه در سوریه رخ داد ثابت می‌کند که برخی از کشورها، قدرت و امکان واکنش به هرگونه تجاوزهای اسرائیل را دارند و کسی که در این سطح استراتژیک تصمیم می‌گیرد، یعنی برای هرگونه نبردی آماده است.

به گزارش تسنیم به نقل از المنار،مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پیام مهمتر سرنگونی جنگنده اسرائیلی، اراده قوی و ملی دولت سوریه در مقابله با وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

دشمن اسرائیلی بامداد امروز (شنبه 21 بهمن ماه) یکی از مقرهای نظامی ارتش سوریه را هدف قرار داد و پدافند هوایی سوریه نیز با این حملات مقابله کرد که در پی آن یک جنگنده اف 16 اسرائیلی ساقط شد.

پربیننده ترین خبرها