سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:

انقلاب ایران توازن قوا در خاورمیانه را بازترسیم کرد

انقلاب ایران توازن قوا در خاورمیانه را بازترسیم کرد
يکشنبه 22 بهمن 1396 - 16:10

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قدردانی از کمک‌های تهران، اعلام کرد: این انقلاب باعث شد موازنه‌های قدرت بار دیگر در خاورمیانه ترسیم شود.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد البریم معروف به «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد این انقلاب بار دیگر فلسطین را به مسأله اصلی همه امت اسلام تبدیل کرد.

وی در گفت‌وگوی  با وبگاه «العهد» لبنان، به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: انقلاب بزرگ ایران موازنه‌های قدرت در سطح منطقه خاورمیانه را از نو ترسیم کرد و همین انقلاب بود که نبرد واحد یعنی نبرد علیه دشمن صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی و اول مسلمانان‌ها و عرب‌ها را تثبیت کرد.

ابومجاهد گفت: ایرانِ انقلابی در طول چهار دهه گذشته حتی یک لحظه از کمک ملت‌های مستضعف در داخل اراضی اشغالی دست برنداشته است. تهران همواره حامی گروه‌های مقاومت در درگیری با دشمن صهیونیستی بوده و کمک‌های بسیاری در تمامی زمینه‌ها به ویژه نظامی (به گروه‌های مقاومت) داشته است.

وی ادامه داد: اگر کمک خدا و سپس حمایت جمهوری اسلامی ایران نبود اکنون مقاومتی در نوار غزه و کرانه باختری با این صلابت و حجم وجود نداشت.

ابومجاهد در پایان تأکید کرد: مقاومت فلسطین به خدا و سپس به قوای بازدارنده و و محوری (مقاومت) تکیه دارد که تنها جهتی است که مقاومت فلسطین را با سلاح، مهمات و تجربه یاری می‌کند و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله قرار دارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها