تازه‌ترین خبرها از سقوط هواپیمای مسافربری روس

تازه‌ترین خبرها از سقوط هواپیمای مسافربری روس
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 08:43

جدیدترین اخبار منتشر شده از سقوط هواپیمای مسافربری روسیه حاکی از کشته شدن همه 71 سرنشین این هواپیما در حادثه فوق است.

العالم- اروپا 

یک فروند هواپیمای مسافربری آنتونوف « An-148» خطوط هوایی «ساراتوف» روسیه که حامل 65 مسافر و 6 نفر از اعضای کادر پرواز بود، بعد از بلند شد در خارج از مسکو، سقوط کرد.

جدیدترین اخبار رسیده از این حادثه، حکایت از کشته شدن تمامی 71 سرنشین این هواپیما دارد.

شبکه روسی «راشاتودی» گزارش کرد که عملیات جستجو و نجات در محل سقوط این هواپیما نیمه‌شب گذشته ادامه داشت و صدها تن از اعضای تیم نجات و اورژانس در منطقه برفی مسکو به عملیات جستجو پرداختند. 

تصاویر هوایی که وزارت امور اضطراری روسیه منتشر کرده است، اعضای تیم نجات را در حال جستجو در محل سقوط هواپیما در نزدیکی روستای «آرگونووو» نشان می‌دهد که به دنبال شواهدی برای رسیدن به دلیل سقوط هواپیما هستند.

«ولادیمیر پوچکوف» وزیر امور اضطراری روسیه دستور داده است تا پهپادهایی برای جستجوی اجساد مورد استفاده قرار گیرد زیرا تکه‌های هواپیما در سراسر یک منطقه وسیع بین دو روستای مجاور پراکنده شده است.

مقامات روس موفق شدند یکی از جعبه‌های سیاه هواپیمای آنتونوف را پیدا کرده اند اما عملیات جستجو به واسطه شرایط نامناسب جوی با موانعی همراه شده است. با اینحال پوچکوف ابراز امیدواری کرده است که عملیات رسیدگی به حادثه سقوط هواپیمای مذکور ظرف یک هفته به اتمام می‌رسد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها