نقوی‌حسینی مطرح کرد؛

تشریح چگونگی خودکشی «کاووس سید امامی» در زندان/متوفی با لباس خود را حلقه آویز کرده است

تشریح چگونگی خودکشی «کاووس سید امامی» در زندان/متوفی با لباس خود را حلقه آویز کرده است
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 19:27

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عدم درخواست کالبدشکافی از سوی خانواده کاووس سید امامی به دلیل شفاف و روشن بودن مسئله است، گفت: متوفی پیراهن خود را به صورت حلقه آماده می‌کند و خودکشی را صورت می‌دهد.

العالم _ ایران / سیاسی

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره جزئیات خودکشی کاوسی سیدامامی اظهار داشت: آقای سیدامامی به جهت اینکه استاد دانشگاه بودند از لحاظ مکانی و رفاهی توجه ویژه‌ای به ایشان شده و اتاق مناسبی را در اختیارشان قرار داده بودند. بنابراین شرایط وی با بقیه زندانیان متفاوت بوده است.

وی با اشاره به فیلم خودکشی سیدامامی گفت: وی در فیلم تخت خود را به‌گونه‌ای با بالش و پتو آماده می‌کند که همه فکر کنند کسی روی تخت خوابیده است و مأموران وقتی اتاق وی را بررسی می‌کنند فکر می‌کنند وی در حال استراحت است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد:‌در جلسه‌ای که هیئت‌رئیسه با حضور نائب رئیس مجلس تشکیل داد همه به‌اتفاق خودکشی کاوسی سیدامامی را در زندان تائید کردند.

نقوی‌حسینی درباره عدم درخواست متوفی جهت کالبدشکافی گفت: مسئله کاملاً روشن است چراکه آقای سیدامامی پیراهن خود را به‌صورت حلقه آماده می‌کند و خودکشی را صورت می‌دهد و در فیلم همه‌چیز شفاف و گویا است. بنابراین عدم درخواست کالبدشکافی از سوی خانواده وی به دلیل شفاف و روشن بودن مسئله است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها