در تماس تلفنی با پوتین

ترامپ: زمان برقراری صلح دائمی میان فلسطین و اسرائیل فرا رسیده است

ترامپ: زمان برقراری صلح دائمی میان فلسطین و اسرائیل فرا رسیده است
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 06:39

رئیس‏‌جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با همتای روسی خود اعلام کرد، وقت آن رسیده که برای دستیابی به توافق صلحی دائمی میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‎ها اقدام صورت گیرد.

العالم-آمریکا

به گزارش شبکه خبری العالم، «دونالد ترامپ» رئیس‌‏جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با همتای روسی خود اعلام کرد که اکنون برای دستیابی به توافق صلحی دائمی میان اسرائیلی‌ها و فلسطینیها باید اقدام صورت گیرد، زیرا زمان آن فرا رسیده است.

این در حالی است که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اطلاع داد که آمریکا را به عنوان تنها میانجی مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل نمی پذیرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه در دیدار با رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که فلسطین نقش میانجی گرانه آمریکا را در حل مناقشه با رژیم صهیونیستی (اسرائیل) نمی پذیرد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت: تصمیم ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس، همانند سیلی بر صورت ما بود.

وی افزود: در این شرایط که آمریکا ایجاد کرده است اعلام می کنیم که از این لحظه از هرگونه همکاری با طرف آمریکایی به عنوان میانجی حل و فصل مناقشه خاورمیانه صرف نظر می کنیم زیرا مخالف اقدام های آنها هستیم؛ امیدواریم ساز و کاری ایجاد شود که واشنگتن فقط یکی از میانجی ها باشد.

 

پربیننده ترین خبرها