خبر خوش درباره طلا

خبر خوش درباره طلا
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 16:54

رییس اتاق اصناف اعلام کرد: همچنان با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به سبک و سیاق کنونی مخالف است اما با توجه به استقبال مردم و اصرار دولت، امسال هم به اجبار این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

العالم - ایران / اقتصادی

رییس اتاق اصناف همچنین درباره وضعیت مالیات بر ارزش افزوده طلا که سال‌هاست مقرر شده تا از ۹ درصد به سه درصد کاهش پیدا کند، اینگونه توضیح داد که لایحه مالیات بر ارزش افزوده مراحل نهایی خود را طی کرده است، اما متاسفانه مجلس به واسطه بودجه پایان سال نتوانست آن را در دستور کار قرار دهد در حالی که مقرر شده بود تا دی‌ماه آن را به صورت مصوب از مجلس دریافت کنیم.

فاضلی ادامه داد: این‌که یک قانون آزمایشی پنج سال کار کند و پس از آن چهار سال تمدید شود قابل قبول نیست و با عقل جور در نمی‌آید و در راستای توسعه اقتصاد کشور هم نیست.

وی اظهار کرد: تاکنون با فشارهایی که به نمایندگان مجلس آورده‌ایم و پیگیری‌هایی که صورت داده‌ایم توانسته‌ایم کار را به مراحل پایانی‌اش برسانیم و امیدواریم در اوایل سال آینده خبر خوبی در این زمینه خواهیم داشت و در زمینه‌ مالیات بر ارزش افزوده بخشی که هجمه‌ها علیه‌اش بسیار بود را کاهش دادیم و قول می‌دهم که با پیگیری‌ نمایندگان مجلس آن را از سال آینده اصلاح کنیم که کالاهای سرمایه‌ای مشمول این قانون نشوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها