گلوله‌باران مواضع متجاوزان سعودی در عسير و نجران

گلوله‌باران مواضع متجاوزان سعودی در عسير و نجران
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 01:28

یگان های موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن سه شنبه مواضع نیروهای متجاوز سعودی-امریکایی را در دو منطقه عسیر و نجران هدف قرار دادند.

العالم - یمن

به گزارش خبرگزاری دولتی یمن از صنعا، ارتش و کمیته های مردمی یمن در ادامه حملات خود به مواضع ارتش عربستان سعودی در خاک یمن، محل استقرار نظامیان این رژیم را در مناطق عسیر و نجران هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.همچنین مواضع نیروهای مزدور تحت فرمان منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن نیز در عسیر و نجران هدف حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

در همین ارتباط منابع نظامی نزدیک به ارتش یمن با تایید وقوع این حملات تاکید کردند که مواضع سعودیها در مناطق الجمارک، رقابه الهنجر و تبتی الخزان، القناصین و مناطق کوهستانی الشیبانی در عسیر هدف حمله قرار گرفته است. این منابع خاطر نشان کردند که توپخانه کمیته های مردمی یمن همچنین محل استقرار متجاوزان سعودی را در دو منطقه الشرفه و الشبکه در نجران هدف قرار داد.

همزمان، هواپیماهای جنگی ارتش عربستان سعودی سه شنبه چهار بار منطقه الطلعه را بمباران کردند. هنوز جزئیات مربوط به این حملات وتلفات احتمالی و خسارت های وارد به منطقه الطلعه منتشر نشده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها