حماس: آشتی ملی با دخالت خارجی فایده‌ای ندارد

حماس: آشتی ملی با دخالت خارجی فایده‌ای ندارد
سه شنبه 23 خرداد 1391 - 07:58

سرپرست وزارت امور خارجه در دولت منتخب فلسطين با تاکيد بر لزوم اجراي توافقات صورت گرفته در جريان ديدارها و گفتگوهاي آشتي ملي اظهار داشت که آشتي ملي واقعي و به دور از مداخله جويي‌ها و فشارهاي خارجي مي تواند به وضعيت فلسطين سر و سامان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، غازی حمد طی کنفرانسی مطبوعاتی که با حضور اعضای کاروان شماره 13 "مایل ها برای لبخند" و تعدادی از شخصیت ها و مسئولان و وزرای دولت فلسطین در غزه برگزار شد، تصریح کرد که مساله فلسطین در معرض حملات هدفمند و برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی در زمینه شهرک سازی و افزایش 40 درصدی واحدهای مسکونی در کرانه باختری و ساخت 4000 الی 5000 واحد مسکونی به صورت روزمره هستیم.

حمد از جامعه بین المللی و جهان عرب خواست که مواضعی عملی در زمینه حمایت از مساله فلسطین و توقف اقدامات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی اتخاذ کنند.

شیخ همام سعید رهبر جماعت اخوان المسلمین اردن و رئیس کاروان شماره 13 مایل ها برای لبخند تاکید کرد این کاروان به این دلیل از گوشه کنار جهان به فلسطین سفر کرده است که شما به جهانیان ثابت کردید که حل مساله فلسطین جز به دست فرزندان این ملت محقق نخواهد شد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین وی افزود ما از اینکه به خاک غزه که از لوث وجود اشغالگران صهیونیست پاکسازی شده است، قدم می نهیم، احساس غرور و افتخار می کنیم و انشاء الله در آینده نزدیک شاهد پیروزی فلسطین خواهیم بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها