گزارش اسرائیل از داخل اردوگاه سوریها در اردن

گزارش اسرائیل از داخل اردوگاه سوریها در اردن
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 05:35

تلويزيون رسمي رژيم اسرائيل با حضور در اردوگاه مخالفان نظام سوريه در اردن، آزادانه گزارشي را از وضعيت ساکنان اين اردوگاه و کمکهاي اين رژيم به آنها منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم اسرائیل در این خصوص گفت: "یک سال از آغاز حرکت مخالفان نظام بشار اسد در سوریه می گذرد. این انقلاب به جنگ داخلی تبدیل شده و تا کنون قربانیان بی شماری برجای گذاشته است".

وی افزود: "دولت اردن وجود پناهندگان سوری را در اراضی خود انکار می کند، لذا از کمترین اقدام در راستای حمایت از آنان و تامین نیازهای پناهندگان دریغ می کند".

این گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "پیش از حضور در میان پناهندگان، عوامل تلویزیون اسرائیل بمنظور اخفای هویت خود لباس عربی بر تن کردند و سپس در میان پناهندگان سوریه حاضر شدند".

یکی از پناهندگان سوریه پس از اطلاع از هویت تیم اعزامی تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: "شما و اسرائیل و همه دنیا سرور ما هستید".

گزارشگر اسرائیلی در ادامه خاطرنشان کرد: "هدایای گروه اعزامی اسرائیل به اردن پناهندگان سوریه را بسیار خوشحال کرد".

وی افزود: "پناهندگان سوریه در اردن در محرومیت کامل بسر می بردند.آنان به امید دریافت غذا به خودروهای گروه اسرائیلی حمله بردند".

گزارشگر اسرائیلی با اشاره به دعوت تیم خبری از یک شهروند سوری مجروح برای درمان در اراضی اشغالی گفت: "ایلی یاشای مبلغی معادل صد هزار شیکل را برای حمایت از این مجروح سوری در نظر گرفته است".



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها