نماینده سابق مجلس مصر:

اخوان‌المسلمین هدف حمله تبلیغاتی خارجی است

اخوان‌المسلمین هدف حمله تبلیغاتی خارجی است
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 12:48

نماينده سابق مجلس مصر و معاون سردبير روزنامه الجمهوريه ضمن انتقاد از حملات شديد عليه اخوان المسلمين و محمد مرسي نامزد اين گروه در انتخابات رياست جمهوري اين کشور، از حمايت خارجي براي تبليغات عليه اخوان المسلمين خبر داد.

"محمود شاذلي" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، از آنچه كه حمله رسانه‌اي وحشيانه عليه اخوان المسملين و نامزد آنها محمد مرسي ناميد، انتقاد كرد و گفت: اين امر نشان مي‌دهد كه قدرت‌هاي بسياري خواهان ضربه زدن به اخوان المسلمين هستند، تبليغات منفي عليه اخوان‌المسلمين هيچ گاه نمي‌تواند از محبوبيت آنها در مصر بكاهد.

نماينده سابق مجلس مصر و معاون سردبير روزنامه الجمهوريه، رسانه‌ها را به بايكوت خبري اقدامات اخوان المسلمين در پارلمان در جنبه‌هاي مختلف متهم كرد و تاكيد كرد كه کشورهای خارجي در پس پرده اين حمله تبليغاتي عليه اخوان المسلمين هستند.

وي به برتري محمد مرسي در تبليغات انتخاباتي در چند روز اخير اشاره كرد و تاكيد كرد كه اگر مرسي پيروز شود، اولويت اخوان المسلمين در مرحله آتي توسعه مصر خواهد بود.

گفتنی است هم‌زمان با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مصر، موج تبلیغات رسانه‌ای غرب و برخی از کشورهای عربی به نفع احمد شفیق در جریان بوده و شبکه‌های خبری متعدد این کشورها اقدام به زیر سوال بردن فعالیت‌های اخوان و بزرگ‌نمایی اقدامات شفیق کرده‌اند.

در این میان نظرسنجی‌ها حکایت از آن دارد که محمد المرسی نامزد اخوان با وجود این بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای با اختلاف آرای بسیاری از رقیب خود پیش‌تر است و تنها در صورت بروز تقلب گسترده می‌توان به پیروزی این آخرین نخست‌وزیر دوران مبارک و امید غرب و اسرائیل امیدوار بود. 

پربیننده ترین خبرها