تلاش‌های همه جانبه برای یافتن لاشه هواپیمای «ای.تی.آر» ادامه دارد

تلاش‌های همه جانبه برای یافتن لاشه هواپیمای «ای.تی.آر» ادامه دارد
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 16:27

نیروهای امدادی با به کارگیری تمامی امکانات، در تلاش برای یافتن لاشه هواپیمای «ای.تی.آر» در رشته کوه‎های دنا هستند که دیروز (یکشنبه)دچار سانحه شد.

العالم ـ ایران

بدی آب و هوا و صعب العبور بودن منطقه باعث شده است که تلاش نیروهای امدادی در دومین روز از سقوط هواپیمای مسافربری "ای . تی . آر" شرکت آسمان تا این لحظه به نتیجه ای نرسد.

هم اکنون بیش از 100 گروه امدادی و مردمی در رشته کوه دنا، منطقه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان، جستجوی خود را آغاز کرده اند تا شاید بتوانند محل پرواز شماره 3704 را پیدا کنند.

این هواپیما ساعت 8 صبح روز یکشنبه (29 بهمن ماه) با 60 مسافر و 6 خدمه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد که متاسفانه پس از 55 دقیقه از صفحه رادار محو شد و با وجود اقدامات گسترده نیروهای امدادی هنوز لاشه آن کشف نشده است.

خبرهای ضد و نقیض از سرنوشت هواپیمای "ای . تی . آر"

خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای "ای . تی . آر" شرکت هواپیمایی آسمان ساعت 13 امروز به نقل از منابع محلی در رسانه ها منتشر شد و برای مدتی امید را در دل های بازماندگان این سانحه زنده کرد، اما سپس این خبر تکذیب شد.

به دنبال انتشار این خبر، جلال پوران‌فرد رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، پیدا شدن قطعی لاشه هواپیما در ارتفاعات روستای بیده پادنا را تکذیب کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها