هشدار فرمانده ارتش لبنان به اسراییل/ به هرگونه تجاوزی با تمام ابزار ممکن پاسخ خواهیم داد

هشدار فرمانده ارتش لبنان به اسراییل/ به هرگونه تجاوزی با تمام ابزار ممکن پاسخ خواهیم داد
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 09:50

فرمانده ارتش لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت هرگونه تجاوز به لبنان، با استفاده از ابرازهای ممکن، به آنها پاسخ خواهیم داد.

العالم ـ لبنان

فرمانده ارتش لبنان بامداد امروز (سه‌شنبه) با هشدار به رژیم صهیونیستی گفته است به هرگونه درگیری احتمالی به شدت واکنش نشان خواهد داد.

خبرگزاری «رویترز» گزارش داد که ارتش لبنان هشدار داده از هر ابزاری با هر بهایی که داشته باشد برای مقابله با هر نوع تجاوز احتمالی اسرائیل، استفاده خواهند کرد.

ارتش لبنان در صفحه توئیتر خود به نقل از ژنرال «جوزف عون» فرمانده نیروهای مسلح این کشور نوشت: «مجددا بر مخالفت بنیادین خود با تجاوز دشمن اسرائیلی به حاکمیت لبنان و حق خدادادی برای بهره‌برداری از تمام منابع اقتصادی آن، تاکید می‌کنم.»

وی همچنین تاکید کرده است: «ارتش (لبنان) از هیچ روش برای مقابله با تجاوز اسرائیل صرف نظر نخواهد کرد، حال بهای آن هرچه می‌خواهد باشد.»

مقامات رژیم صهیونیستی با ادعاهای واهی همواره به حریم هوایی کشورهای همسایه تجاوز و بدون هیچ گونه مخالفت و محکومیت سازمان های بین المللی به بمباران سوریه، فلسطینیان غزه و یا پروازهای جاسوسی و استفاده از حریم هوایی لبنان مبادرت و آشکارا کشورهای منطقه را تهدید به حملات نظامی می کنند.

رژیم صهیونیستی به تازگی نیز مدعی مالکیت منابع گازی لبنان شده و تهدید کرده است که به قدرت نظامی متوسل خواهد شد و در ادامه نیز فلسطینیان غزه، لبنان و ایران را به حمله و جنگ مستقیم تهدید کرده است.

پربیننده ترین خبرها