اجساد برخی مسافران سانحه هواپیمایی آسمان دیده شد/ اعزام 4 بالگرد برای انتقال اجساد قربانیان

 اجساد برخی مسافران سانحه هواپیمایی آسمان دیده شد/ اعزام 4 بالگرد برای انتقال اجساد قربانیان
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 10:59

پس از کشف لاشه هواپیمای مسافربری شرکت آسمان، خبرهای رسیده از مشاهده شدن اجساد برخی از مسافران و اعزام چهار فروند بالگرد برای انتقال اجساد قربانیان حکایت دارد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

گفته می شود چهار بالگرد برای انتقال اجساد قربانیان هواپیمای تهران-یاسوج به منطقه اعزام شده اند. معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر این خبر را اعلام کرده است.

به دنبال کشف لاشه هواپیمای تهران ـ یاسوج اعلام شده است که این هواپیما در ارتفاعات نغول سقوط کرده است. مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفته است که سقوط هواپیما در حوزه جغرافیایی کهکیلویه و بویراحمد و ارتفاعات نغول روی داده است.

در همین مدیرکل صدا و سیمای یاسوج گفته است که طبق اطلاعاتی که در یافت شده هم اکنون بالگردها در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند و لاشه هواپیما و تعدادی از اجساد مسافران در منطقه دیده می شود.

سخنگوی سپاه اعلام کرده است، صبح امروز دو فروند بالگرد نیروی هوا فضا به مختصات پهباد های شناسایی اعزام و نقطه جغرافیایی دقیق سقوط را پیدا کردند.

پرواز شماره 3704 هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه (29 بهمن ماه) تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها