امدادرسانی در ارتفاع 4500 متری محل سقوط هواپیمای آسمان

امدادرسانی در ارتفاع 4500 متری محل سقوط هواپیمای آسمان
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 15:09

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، لاشه هواپیمای سقوط کرده «ای تی آر» در ارتفاع چهار هزار و 500 متری شناسایی شده و امدادرسانی در این ارتفاع انجام می شود.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در منطقه کوه دنا به خبرنگاران گفته است، از صبح امروز نیروهای امداد و نجات به صورت زمینی و هوایی در ارتفاعات چهارهزار و 500 متری این منطقه به جست وجو پرداختند و حدود 7 بالگرد از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و جمعیت هلال در این عملیات حضور داشتند.
شیشه فروش با بیان این که جستجوهای روزهای گذشته نتیجه داد خاطرنشان کرده که حضور ارتش، سپاه و جمعیت هلال احمر موثر واقع شده و با ثبت تصاویری از ارتفاع چهار هزار و 500 متری لاشه هواپیما دیده شده است.

صبح امروز (سه شنبه اول اسفنده ماه 1396) و پس از دو روز از وقوع این سانحه، ساعت 9:50 دقیقه لاشه هواپیمای آسمان در ارتفاعات کوه دنا پیدا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفته است در مرحله پس از شناسایی با هماهنگی قوه قضاییه صحنه حادثه بررسی و براساس برنامه های سازمان هواپیمایی کشور پیگیری می شود.
شیشه فروش خاطرنشان کرده که ستاد مدیریت بحران در جوار کوه دنا در محل حادثه تشکیل شده و با تفکیک وظایف، تیم های بالگرد، کوهنوردان تخصصی و آموزش دیده به دره عمیق محل حادثه می روند، همه سعی  و تلاش ها بر این است که در کوتاه ترین زمان و با بهره گیری از فناوری روز، نیروهای تخصصی و اطلاعات هواشناسی، عملیات امداد با حداکثر ایمنی و دقت انجام شود.

پرواز شماره 3704 هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه (29 بهمن ماه) تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها