خبرنگار العالم گزارش داد؛

حمله خمپاره ای تروریست ها به دمشق و حومه آن از سر گرفته شد + جزئیات

حمله خمپاره ای تروریست ها به دمشق و حومه آن از سر گرفته شد + جزئیات
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 18:40

حمله خمپاره ای تروریست ها به دمشق و مناطق اطراف آن که بار دیگر امروز سه شنبه از سرگرفته شد، شماری شهید و زخمی برجا گذاشت.

العالم - سوریه

 به گزارش خبرنگار شبکه العالم به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق، اصابت دستکم سه خمپاره به اطراف میادین "التحریر و الامویین" در دمشق اضافه بر یک کشته، خسارات مادی نیز در پی داشت.

براساس این گزارش، در حمله خمپاره ای تروریست ها به مناطق مختلف دمشق تاکنون دستکم پنج شهید و 20 زخمی برجا گذاشته است.

شهادت سه کودک در خمپاره باران اطراف مدرسه دارالسلام در دمشق از دیگر جنایات گروههای تروریستی در سوری است که امروز مرتکب شدند.

بدنبال تشدید حملات خمپاره ای تروریست ها به دمشق و مناطق اطراف آن که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان و وارد شدن خسارات مادی فراوانی منجر شد، روزهای جمعه و شنبه گذشته این مناطق در آرامشی نسبی به سر بردند.

در حال حاضر، دمشق به علت ادامه حملات خمپاره ای تروریست ها که با تشدید عملیات ارتش سوریه علیه این عناصر در غوطه شرقی همزمان شده در وضعیتی بحرانی به سر می برد.

به گفته مرکز حمیمیم روسیه در سوریه، سخن درباره دستیابی به توافق آتش بس در غوطه شرقی با وجود گروهک تروریستی "جبهه النصره" دور از ذهن به نظر می رسد چرا که این گروهک تروریستی به علت شکست های مداوم در درگیری های زمینی با نیروهای سوری، به گلوله باران غیرنظامیان روی آورده است. بنابراین بر این باوریم که همه بطور قطعی با نابودی این عناصر موافقند.

براساس گزارش منابع محلی در غوطه شرقی، گروههای مسلح با پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی غربی در تلاشند که با ترفند رسانه ای، (پیش از برگزاری نشست سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی در 13/3/2018) ارتش سوریه را متهم به استفاده از گازهای سمی علیه غیرنظامیان کنند.

221

 

پربیننده ترین خبرها