سخنگوی كاخ سفيد: ترامپ به مراتب شديدتر از ديگر روسای جمهوری با روسيه مقابله كرده است

سخنگوی كاخ سفيد: ترامپ به مراتب شديدتر از ديگر روسای جمهوری با روسيه مقابله كرده است
چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 05:27

سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری تاکید کرد سیاست های ترامپ برای مقابله با روسیه و سخت گیری با این کشور به مراتب شدیدتر و قوی تر از روسای جمهوری قبلی آمریکاست. 

به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز؛ سارا سندرز گفت:  رئیس جمهور به مراتب بیش از  روسای جمهور دیگر با روسیه سخت گیری کرده است؛ از دیگر سو قانون تحریم روسیه  فرایندی دارد که ما نیز در حال طی این فرایند هستیم. اعمال تحریم های جدید مستلزم نقض موردی است که بتوان تحریمی جدیدی را علیه این کشور به اجرا گذاشت که الزاما چنین اتفاقی روی نداده است. رئیس جمهور برای تصویب بودجه هفتصد میلیارد دلاری ارتش تلاش کرده است و من تضمین می دهم که روسیه از این مساله خشنود نیست. رئیس جمهور برای  صادرات انرژی به شرق اروپا تلاش کرده است و قطعا روسیه از این مساله خوشحال نیست.
وی ادامه داد: ترامپ  تحریم هایی را هم که دولت اوباما علیه روسیه اعمال کرده بود، حفظ و سه ساختمان دیپلماتیک این کشور را در خاک آمریکا مسدود کرد. وی اقداماتی را برای فشار آوردن به روسیه که اوباما بسیار ضعیف ظاهر شده یا از تحریم روسیه سر باز زده بود، انجام داد. 
وی بار دیگر با رد هرگونه ارتباط بین ستاد ترامپ و دولت روسیه در انتخابات گذشته گفت: اقداماتی انجام گرفته شده است تا به روس ها این هشدار داده شود که مداخله آنها در انتخابات هیچ کشور دیگری تحمل نخواهد شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها