استقبال پرشور مردم شهر عفرین سوریه از نیروهای مردمی + تصاویر

استقبال پرشور مردم شهر عفرین سوریه از نیروهای مردمی + تصاویر
پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 - 17:05

صدها نفر از مردم شهر عفرین استان حلب در شمال سوریه در میدان اصلی این شهر برای استقبال از نیروهای مردمی تجمع کردند. نیروهای مردمی برای دفع حملات ارتش ترکیه وارد شهر عفرین شده اند.

العالم - سوریه 

خبرگزاری سوریه (سانا) امروز پنجشنبه گزارش داد : مردم عفرین در میدان اصلی شهر عفرین که در مرکز این شهر واقع است ، به استقبال نیروهای مردمی رفتند و اعلام کردند که پایبند به آرمان های ملی کشورشان خواهند بود.

مردم عفرین اعلام کردند که این شهر بخش جدایی ناپذیر خاک سوریه باقی خواهد ماند و به ارتش ترکیه و گروه های وابسته به آنکارا اجازه نخواهند داد که وارد شهرشان بشوند و جواب دندان شکنی به مهاجمان و متجاوزان خواهند داد.

در دو روز گذشته گروه هایی از نیروهای مردمی برای کمک به مردم شهر عفرین در مبارزه با گروه تروریستی داعش و دفع حملات پیوستۀ ارتش ترکیه وارد این شهر شده اند.

ارتش ترکیه از بیش از یک ماه پیش عملیات نظامی خود را در شهر عفرین آغاز کرده است و از انواع تسلیحات و مهمات خصوصاً گاز سمی کلر استفاده می کند که این عملیات تاکنون صدها قربانی در میان شهروندان عادی برجای گذاشته است که اکثر قربانیان زن و کودک هستند . امکان و مراکزی همچون نانوایی ها ، تصفیه خانه های آب ، مدارس ، ایستگاه قطار و اماکن باستانی نیز تخریب شده است و هزاران نفر از مردم هم آواره شده اند.

استقبال مردم عفرین از نیروهای مردمی

214

 

پربیننده ترین خبرها